Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از مسئولان فوتبال ایتالیا خواست با نژادپرست‌ها برخورد جدی صورت بگیرد. ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری در پی برتری 2 بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش در خانه کالیاری در هفته سی‌ام سری A ایتالیا به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: عملکرد خوب و مستحکمی از خود به نمایش گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیفیت فنی بالایی از خود ارائه دادیم و اجازه ندادیم کالیاری موقعیتی روی دروازه ما خلق کند که به ندرت چنین چیزی پیش می‌آید چون آنها در خانه خود قدرتمند هستند. همچنین می‌دانستیم به رویکردی هجومی‌تر نسبت به بازی با اودینزه و امپولی نیاز داریم.

سرمربی یوونتوس در خصوص حرکات و شعارهای نژادپرستانه هواداران کالیاری علیه مهاجم سیه‌چرده و زننده گل دوم بانوی پیر در این دیدار اظهار داشت: مویس کین یک گل دیگر به ثمر رساند و در نیمه دوم هم بهتر بازی کرد. چیزی از جانب سکوها نشنیدم و تمرکزم تنها روی بازی بود، اما برای کنار آمدن با این شرایط باید خیلی باهوش باشید و نباید هواداران را تحریک کنید. این البته بدین معنا نیست که رفتار تماشاگرانی که روی سکوها هستند را توجیه کنیم.

جدول رده‌بندی سری A ایتالیا

آلگری خاطرنشان کرد: همیشه در زندگی جایی برای این تماشاگرها وجود ندارد که دست به چنین کارهای احمقانه‌ای بزنند. باید با استفاده از دوربین‌ها این افراد را پیدا و آنها را تنبیه کنیم. این کار ساده‌ای است و پس از شناسایی آنها نه یک سال یا دو سال، بلکه باید برای تمام عمر آنها را از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد. ما فناوری انجام این کار را داریم و اگر مسئولان بخواهند این کار شدنی است. مشکل این است که آنها نمی‌خواهند این کار را بکنند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آلگری کالیاری سری آ یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلگری کالیاری سری آ یوونتوس آلگری کالیاری سری آ یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت
چادرملو اردکان – آلومینیوم اراک – ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه شهید نصیری یزد
تراکتور تبریز- مس رفسنجان – ساعت ۱۹- ورزشگاه یادگار امام تبریز
گل گهرسیرجان – هوادار تهران – ساعت ۱۹ ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان
فولادمبارکه سپاهان اصفهان – ملوان انزلی – ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان

انتهای پیام/

کد خبر: 1229040 برچسب‌ها جام حذفی

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد