Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: بیش از ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری در حال امدادرسانی در سیل هستند و حجم گسترده فعالیت‌ها تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال به ماشین‌آلات خسارت وارد کرده است. ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهدی میقانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حجم گسترده سیل گلستان اظهارداشت: با توجه به گستردگی سیل گلستان و عملیات راهداران در مناطق کوهستانی بیش از 200 دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری از نخستین لحظات آغاز بحران در غالب اکیپ‌های امدادرسانی و عملیاتی راهداری کار خدمات‌رسانی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان افزود: ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری و راهداران استان به صورت شبانه‌روزی عملیات احداث خاکریز در حاشیه رودخانه‌ها، روستاها و شهرهای در معرض سیل، تنقیه، سرویس و پاکسازی پل‌ها و ابنیه فنی، لایروبی رودخانه‌ها و احداث پل‌های موقت و ایمن‌سازی راه‌های تخریب شده و غیره را بر عهده داشتند.

سرلشکر جعفری: خدمت به سیل‌زدگان باید با رسیدگی و سرعت بیشتری صورت گیردبطحایی: تمام امکانات آموزش‌وپرورش خوزستان در اختیار مردم سیل‌زده قرار گیرداعزام تیم بحران معاونت بهداشتی به منطقه سیل‌زده ماژین دره‌شهر

وی با اشاره به فشار کاری به راهداران گلستان اظهار داشت: این حجم گسترده فعالیت‌ها سبب شد ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری بیش از 10 میلیارد ریال خسارت دیدند و راهداران گلستان با توجه به آنکه در 2 جبهه محورهای کوهستانی و مناطق سیل‌زده به صورت شبانه روزی درگیر بودند، همین امر سبب شد راهداران ما دچار خستگی و بی‌خوابی مفرط شوند.

میقانی تصریح کرد: از وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تقدیر ویژه دارم که به صورت مستمر در جریان آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده هستند و به همه مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها ماموریت دادند تا با همه امکانات و تجهیزات در اختیار خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان گلستان باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان درباره تعداد ماشین آلات راهداری خاطر نشان شد: تاکنون 25 دستگاه تریلی، 36 دستگاه لودر، 31 دستگاه گریدر، 20 دستگاه بیل بکو، 21 دستگاه بیل مکانیکی، 25 دستگاه جرثقیل و کمرشکن و 50 دستگاه خودروهای امدادرسان به سیل‌زدگان امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/ح

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آخوندی با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از سیل در 48 ساعت گذشته به راههای مناطق شهرستان زیرکوه  و بخش ماژان خوسف وارد شده|، گفت: زیرساختهای آب ، حوزه کشاورزی و عمران شهری نیز دچار آسیب شده و به تعدادی از قنوات هم خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه در برخی جاده ها همچنان آب شستگی اطراف آن و زیر جاده ها براثر سیلاب وجود داردافزود: به مردم و رانندگان توصیه می شود در صورت عبور در جاده های این مناطق بویژه راههای سمت قاین به حاجی آباد به دلیل نشست جاده در برخی مناطق مسیر مراقب باشند و از تردد در حاشیه جاده ها خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه طبق برآوردهای اولیه حدود 300 دام هم دراین مدت تلف شده اند ، افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز تا فردا هم به دلیل اشباع خاک و عدم نفوذ در آن ، احتمال وقوع رواناب و سیلاب در برخی مناطق استان وجود دارد .

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در این مدت گزارش نشده ، گفت: با توجه به اطلاع رسانی به موقع و همکاری و همراهی مردم ، عشایر و روستائیان از حجم خسارتها تا حدودی کاسته شده اما ضروری است همچنان مردم به هشدارها توجه کافی داشته باشند و از تردد غیر ضرور خودداری کنند تا دچار آسیب نشوند.

آخوندی همچنین از شرایط نسبتا آرام پس از سیلاب در منطقه خبرداد و افزود: ایجاد ایمنی نسبی و ارزیابی خسارت در دستور کار دستگاهها و  ستاد مدیریت بحران استانداری قرار گرفته تا در اسرع وقت میزان خسارتهای ناشی از سیل  به بخشهای زیرساختی استان برآورد شود. 

 

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان