Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الله مهدیان، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل این بانک با اعلام اینکه بانک توسعه تعاون در راستای مصوبات و تاکیدات وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی آماده پرداخت ١٠ هزار و ۵٠٠ فقره وام قرض‌الحسنه و جعاله تعمیر مسکن به استان‌های سیل‌زده کشور است، افزود: این بانک ۵۰۰ فقره وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون ریالی و ۱۰۰۰ فقره وام جعاله تعمیر مسکن ۱۵۰ میلیون ریالی برای هر یک از استان‌های سیل زده گلستان، مازندران، خوزستان، لرستان، چهار محال بختیاری، ایلام و کرمانشاه جمعا به تعداد ۳۵۰۰ فقره وام قرض الحسنه و ۷۰۰۰ فقره وام جعاله تعمیر مسکن و در نهایت ١٠ هزار و ۵٠٠ فقره تسهیلات به مبلغ ۱,۲۲۵ میلیارد ریال برای این منظور تخصیص داده که این تسهیلات اعتباری با معرفی استانداری و فرمانداری استان و شهرستان‌های ذی‌ربط و با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از طریق شعب این بانک به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدیان افزود: این بانک همچنین اقدام به تخصیص مبلغ ۳۳ میلیارد ریال در قالب تهیه و اهدای هدایا و کمک‌های غیر نقدی به‌صورت تامین بخشی از نیازهای ضروری آسیب‌دیدگان ناشی از سیل کرده است که این هدایا و کمک‌های خیر خواهانه از قبیل مواد غذایی و بهداشتی و شوینده شامل نان، ماکارونی، کنسرو تن ماهی، پنیر، صابون، شامپو، مایع دستشویی و آب معدنی، پتو دونفره وتک نفره، پوشاک بچه، وسایل بهداشتی، ماسک، بالش، چکمه بوده که برای مصرف مردم آسیب‌دیده استان‌های گلستان و مازندران، لرستان، خوزستان کرمانشاه، ایلام و چهار محال بختیاری تهیه و ارسال شده است تا از طریق سازمان جمعیت هلال احمر و سایر نهادهای ذیربط در اختیار مردم قرار گیرد.

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون از دیگر اقدامات این بانک در جهت کمک به مردم حادثه‌دیده استان‌های سیل زده گلستان، مازندران، لرستان، خوزستان، کرمانشاه، ایلام و چهار محال بختیاری، استمهال تسهیلات پرداختی قبل از وقوع حادثه و اعطای تنفس متناسب با شرایط متقاضی و بخشش جرایم دیرکرد مطالبات غیر جاری در کلیه بخش‌های اقتصادی یاد کرد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

محسن داوری فرماندار مشهد گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در بینالود اختصاص یافته که ۱۰۰ قطعه زمین از این تعداد برای طرح جوانی جمعیت امروز میان خانواده‌های واجد شرایط دارای چهار فرزند قرعه کشی شد.

او افزود: پارسال نیز بیش از ۶۰۰ قطعه زمین به طرح نهضت ملی مسکن شهر ملک آباد اختصاص یافت و به متقاضیان واگذار شد که متاسفانه هنوز ۳۶۰ متقاضی پی ریزی یا همان فونداسیون این واحد‌ها را آغاز نکرده اند.

فرماندار مشهد ادامه داد: طی ۲۳ سال گذشته متاسفانه زمین در شهر ملک آباد برای طرح‌های مسکن دولت‌های گذشته تامین نشده بود که با اهتمام ویژه این دولت ۲۳ هکتار زمین در قالب ۲ پهنه به محدوده شهر ملک آباد الحاق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت