Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:24:58 GMT

حادثه رانندگی در بوکان یک کشته و 2 زخمی برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۴۲۴۱

حادثه رانندگی در بوکان یک کشته و 2 زخمی برجا گذاشت

مهاباد - ایرنا - مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: تصادف رانندگی در محور بوکان - میاندوآب یک کشته و 2 نفر زخمی برجا گذاشت.

ظاهر فیضه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه در نزدیکی روستای «ملالر» پیچ ملالر بر اثر برخورد 2 دستگاه پژو 405 و پراید با یکدیگر اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو پراید در دم جان خود را از دست دادند و 2 نفر از سرنشینان خودروها نیز مصدوم شدند.
وی گفت: حادثه دیدگان با استفاده از 2 دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی 115 شبکه بهداشت و درمان به بیمارستان شهید دکتر قلی پور بوکان منتقل شدند.
مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان بوکان اظهار داشت: علت وقوع این سانحه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه میاندوآب در دست بررسی است.
به گزارش ایرنا، جاده بوکان به میاندوآب 55 کیلومتر طول دارد و هرساله دهها نفر در این محور جان خود را از دست می دهند.
7510/ 3020/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث تصادف بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۴ و بیست و سه دقیقه امروز گزارشی مبنی بر سقوط به دره خودرو دنا در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

صبوری غیاثوند افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات کوهین جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین همراه با خودرو نجات و پایگاه شیرین سو به موقعیت حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۲ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی، حادثه دیدگان به با کمک اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت