Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی که به دلیل سیلاب همچنان در لرستان پابرجا است، اظهار داشت: در حال حاضر پلدختر رفت و برگشت به سمت خرم آباد، پلدختر به سمت به کوهدشت به صورت رفت و برگشت مسدود است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جاده پلدختر به سمت «پاعلم» و آزاد راه خرم زال باز شده است، گفت: آزاد راه به صورت رفت و برگشت هم اکنون باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه لرستان با اشاره به اینکه جاده شهر «گراب» همچنان بسته است، تصریح کرد: خرم آباد به سمت بروجرد در محل پل «تجره» تخریب شده است و انتظار از مسئولان راهداری داریم که سریعاً این پل بازگشایی شود.

سرهنگ چغلوند، تاکید کرد: این محور باید به صورت اضطراری باز شود چرا که شاهراه حیاتی کشور و شمال به جنوب استان است، در حال حاضر محور جایگزین این جاده بیرانشهر به سمت بروجرد است که حجم ترافیک بسیار بالایی دارد و حادثه خیز است.

وی، گفت: بقیه محورهای اصلی استان باز است، اما محورهای فرعی و تفرجگاهی همچنان بسته است، با توجه به تخریب پل‌ها ایمنی جاده‌ها پایین است و رانندگان نکات ایمنی را باید رعایت کنند.

کد خبر 4580912

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مجید محبی گفت: ازمجموع ۴۲۰ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۳۷۸ مسیر فرعی بازگشایی شده است.
وی تاکید کرد: تمام تلاش مابر آن است تا ارتباط درمسیر‌های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.
مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی‌ها در حال افزایش است.
وی تاکید کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه‌های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.
محبی افزود: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

 

 فعالیت سامانه بارشی از اواخر فروردین ماه ، باعث باران‌های سیل‌آسا و در پی آن طغیان رودخانه‌های فصلی شد که این وضعیت جوی منجر به بسته شدن مسیرها، اختلال در ترددها، آبگرفتگی معابر و خسارت به بخش‌های زیرساختی در نقاط مختلف جنوب استان شد که با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تا کنون بسیاری از مسیرها بازگشایی شده و با فروکش کردن طغیان رودخانه ها همه راه ها بازگشایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند/او برای برگشت از سفر، چندین قرار کاری گذاشته بود و قول داده بود برای دیدن خواهرش به زاهدان برود
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب