Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@01:06:14 GMT

بیش از 150 واحد مسکونی شهرک کرناچی در سیل آسیب دیدند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۴۵۷۶

بیش از 150 واحد مسکونی شهرک کرناچی در سیل آسیب دیدند

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، شب گذشته آب شهرک کرناچی را فرا گرفت و بیش از 150 واحد مسکونی در این منطقه آسیب دیدند.
با توجه به تدابیر اندیشیده شده از قبل در خصوص اسکان، مردم این منطقه به کمپ‌‌های اسکان اضطراری و برخی به مساجد منتقل شدند.
در این رابطه بهزاد آزادی، رئیس مجمع رهروان ولایت کرمانشاه گفت: شب گذشته با حضور در منطقه و با همکاری بسیج مسجد کرناچی به صورت خودجوش به همکاری با دستگاه‌های خدمت‌رسان در انتقال مردم به کمپ‌های اسکان اضطراری پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به آسیب بیش از 150 واحد مسکونی در سیل اظهار کرد: در راستای یاد شده با همکاری هیئت امناء مسجد سادات کرناچی بیش از 6 دستگاه خودرو برای انتقال مردم آسیب دیده به مناطق امن از طرف این مجمع قرار گرفت.
آزادی با اشاره به کمک‌های مجمع رهروان ولایت و مؤسسه خیریه امام حسن مجتبی(ع) طی شب گذشته افزود: با همکاری بسیج مسجد سادات و هیئت امنا این مسجد اقدام به امدادرسانی به مردمی کردیم که امکان هیچ اسکانی نداشتند.
عضو هیئت امنا مسجد سادات کرناچی در پایان با قدردانی از اقدامات انجام شده از جانب فرمانداری، سپاه، هلال احمر، شهرداری و مجمع رهروان ولایت استان در این منطقه گفت: هم‌اکنون بسیاری از مردم در حوزه بسیج کرناچی اسکان پیدا کرده‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه اجتماعی شهرک کرناچی آزادی آسیب واحد مسکونی سیل استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان می‌گوید: ۹ هزار واحد قابل افتتاح در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال وجود دارد.

یوسف زاده در حاشیه جلسه شورای مسکن استان گفت: در این شورا سهمیه بانک‌های عامل استان در طرح‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های جدید مشخص شد و در شهرستان‌های خمین، محلات، مامونیه و ساوه زمین‌هایی که در فرآیند کمیسیون ماده ۵ قرار گرفته بودند تعیین تکلیف شد.

او افزود: درباره طرح ۸ هزار و ۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در اراک هم مصوباتی برای تسهیل دریافت تسهیلات متقاضیان و استفاده از ظرفیت‌های شورای مسکن برای سرعت گرفتن این طرح به تصویب رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: در شهر جدید امیرکبیر هم کار قرعه کشی ۹۰۰ متقاضی به پایان رسیده و در روز‌های آینده در قالب جشن جوانی جمعیت قرارداد‌ها منعقد می‌شود.

یوسف زاده افزود: در این جلسه همچنین مدیر کل تعزیرات حکومتی استان عملکردی از گشت‌های مشترک بازرسی مشاوران املاک و نظارت بر بازار مسکن ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند