Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران کشور به رشادت‌ها و حماسه‌های مردم بخش«ماژین» در دوران دفاع مقدس اشاره و گفت: سیل خسارت زیادی به این بخش واردکرده است، بر مسئولان است که آنان را دریابند. ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار سید صادق حسینی که به منظور بررسی و برآورد میدانی خسارت سیل به بخش ماژین در این منطقه حضور دارد، عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماژین در 8 سال دفاع مقدس حماسه‌ها خلق کرده‌ان، وهیچگاه سربار نظام نبوده‌اند و همیشه در کنار انقلاب حضور داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امداد رسانی نیروهای سپاه و بسیج به سیل‌زدگان لرستان+ عکسبکارگیری تجهیزات سنگین ارتش برای امداد رسانی به سیل زدگان شیرازدستور امیر نصیرزاده به ناوگان ترابری نهاجا برای امداد رسانی به سیل زدگان شمال کشور

معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران کشور گفت: صبر این مردم علی رغم سختیها قابل تقدیر است و بر ما فرزندان این مردم فرض است که با تمام توان و امکانات و تجهیزات در خدمت‌گذاری به مردم این دیار محروم لحظه‌ای غفلت نکنیم و در سختی و مصائب در کنار آنان حضور مداوم و مستمر داشته باشیم.

وی بازسازی راه ارتباطی روستاها، اعزام واحدهای امدادی، تامین مکان برای روستاهای تخلیه شده و دپوی مواد غذایی و زیستی برای اتفاقات آتی که توسط هواشناسی پیش بینی شده است را یادآور و خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای مسلح به فرمان رهبر معظم انقلاب با تمام توان در حال کمک رسانی هستند.

حسینی سپس به اولویت بندی کمک رسانی‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: کمک رسانی‌ها اولویت بندی  و توزیع عادلانه مد نظر توزیع کنندگان باشد.

انتهای پیام/ن

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)

دریافت 30 MB کد خبر 6096658

دیگر خبرها

  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • خسارت سیلاب به منازل مردم در شهرک شهید کشوری ایلام