Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی این جشنواره روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: نخستین جشنواره بین المللی آنلاین پویانمایی کشور با هدف کار آفرینی و کشف استعداد برگزار خواهد شد.
حمید حق جو افزود: 'انیمیشن بوشهر' نخستین جشنواره آنلاین انیمیشن و جلوه های ویژه کشور است که پس از یک سال مطالعه و بررسی با حضور شناخته شده ترین استادان و هنرمندان انیمیشن ایران و جهان در بهار 98 فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: جشنواره های آنلاین به علت اینکه محدود به مکان و طی مسافت های طولانی و طاقت فرسا نیستند براحتی و با کمترین و ارزان ترین حالت ممکن قابلیت برگزاری دارند.
حق جو یادآور شد: هنرجویان و انیمیشن سازان و هنرمندان دیجیتال علاقه مند با پر کردن فرم جشنواره و ارسال اثر و نمونه کار و بارگذاری آن در سایت می‌توانند در جشنواره شرکت و رتبه خود را در میان هزاران نفر در کشور و جهان بسنجند.
وی بیان کرد: کشف و شناسایی افراد مستعد و ایجاد فرصت های مختلف برای اهالی انیمیشن و هنرهای دیجیتال و سی جی آی (تصاویر تولید شده با کامپیوتر) از جمله ماموریت اصلی مسئولان برگزاری برای جشنواره انیمیشن بوشهر است.
وی افزود: این جشنواره ماموریت و هدف خود را در تشکیل فضایی برای دیده شدن هنرمندان و ایجاد فرصت های موثر برای آنان تعیین کرده است.
حق جو ادامه داد: شاید در شهرها و روستاهایی در نقاط مختلف کشور افرادی باشند که با اندکی توجه و حمایت بتوانند مرزهای انیمیشن و جلوه های ویژه کشور و غنای آن را وسعت ببخشند که در این ارتباط فستیوال آنلاین فرصت بسیار مناسبی برای تحقق این مهم است.
طراح و ایده پرداز جشنواره بین المللی آنلاین (انیمیشن بوشهر} گفت: سامانه این جشنواره تولید شده تا بتواند آرزوهای دوستداران هنرهای انیمیشن و سی جی آی را در حد وسع و توان برآورده کند.
وی یادآور شد: این سامانه در آینده ای نزدیک از فازهای دیگر خود رونمایی می کند که امیدواریم مرزهای انیمیشن و جلوه های ویژه ایران را گسترش دهد.
حق جو اظهار داشت: آدرس سایت جشنواره به نشانی http://festival.n3artstudio.com و بخش های جشنواره انیمیشن، موشن گرافیک، تصاویر تولید شده با کامپیوتر (سی جی آی)، ویدئو بازی، عکاسی انتزاعی، نماهنگ (جلوه های بصری) و اپلیکیشن با تم هنر است.
وی یادآور شد: آخرین زمان تحویل آثار بخش ملی 20 مرداد ماه سال جاری است و زمان پایان آثار بین المللی نیز در آینده نزدیک اطلاع رسانی می شود.
6043/7212
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انیمیشن ایران و جهان جشنواره بین المللی جهان گرافیک 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مجید الهیاری گفت: این جشنواره یکی از طرح‌های ابتکاری شرکت گاز استان همدان است که سال گذشته در تعدادی از مدارس شهر همدان اجرا شد.

او با اشاره به اینکه در این جشنواره مجلاتی با موضوعات نکات ایمنی گاز و فرهنگ مصرف بهینه انرژی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت، تصریح کرد: این مجلات به گونه‌ایی طراحی شد که برای دانش‌آموزان جذاب و در عین حال آموزش مصرف بهینه و ایمن گاز را به آنان آموزش داده شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به همکاری خوب معلمان، مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان همدان برای برگزاری این جشنواره، تأکید کرد: این جشنواره در ۱۰ مدرسه دوره ابتدایی شهر همدان اجرا و مجلات بین پنج هزار دانش‌آموز توزیع شد.

الهیاری تأکید کرد: با توجه به اوج مصرف گاز در ایام زمستان این جشنواره را در بهمن‌ماه برگزار کردیم تا لزوم مصرف ایمن و بهینه آن برای همگان به خصوص جامعه دانش‌آموزی ملموس‌تر باشد.

او گفت: این جشنواره در بازه زمانی یک ماهه با هدایت و راهنمایی مدیران و معلمان دلسوز بین دانش‌آموزان به شکل تکلیف مدرسه اجرا شد.

این مسئول از برگزیده شدن ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان در این جشنواره خبر داد و گفت: امیدواریم در آینده با برگزاری جشنواره‌های کامل‌تر و جامعه آماری بالاتر، بتوانیم گام خوبی در راستای فرهنگ‌سازی الگوی مصرف ایمن و بهینه گاز برداریم.

اختتامیه نخستین جشنواره «همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی» پس از سه روز، امروز با تجلیل از تعدادی از مدیران و معلمان نمونه در تالار شهید آوینی به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی