Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

در اولین روز از هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر، تیم فوتبال استقلال تهران میزبان سایپا و علی دایی است. شفر و شاگردانش هنوز به طور کامل از بحران دربی خارج نشده‌اند و همچنان در شوک دربی و اتفاقات آن قرار دارند که شاید این موضوع روی کیفیت آنها در این بازی تأثیرگذار باشد.

آبی پوشان همچنان تحت تأثیر شکست مقابل پرسپولیس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی که تا حدودی این تیم را از قهرمانی این فصل لیگ برتر دور کرد. پیروزی در این بازی می‌تواند تا حدودی روحیه را به اردوی آبی پیش از بازی حساس با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا بازگرداند اما در غیر این صورت شاید آبی پوشان با مشکلات روحی بیشتری در آسیا به میدان بروند.

شفر برای این بازی همچنان چند بازیکن را به دلیل مصدومیت و فرشید باقری را به دلیل محرومیت که از سوی کمیته انضباطی باشگاه متحمل شده در اختیار ندارد. صیادمنش، غفوری و دانشگر می‌توانند از مصدومان غایب استقلال باشند که به همراه باقری از همراهی آبی پوشان در این بازی محرومند. ضمن اینکه باید دید آیا شفر از اسماعیلی و رحمتی که مورد انتقاد هواداران قرار گرفته‌اند استفاده می‌کند یا خیر.

آبی پوشان بعد از شکست مقابل پرسپولیس به رده چهارم جدول سقوط کردند و این فرصت را دارند تا در صورت پیروزی برابر سایپا به صورت موقت به رده دوم جدول باز گردند. سایپا نیز با ۲۷ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

بازی دو تیم استقلال و سایپا از ساعت ۱۷:۴۵ امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال سایپا علی دایی بازی پرسپولیس لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا مشکلات کمیته انضباطی جدول ورزشگاه آزادی بازی جدول سایپا علی دایی کمیته انضباطی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!

شاگردان شمسایی بعد از قهرمانی در آسیا پاداش خود را دریافت کردند.

طرفداری | فدراسیون فوتبال به‌ حساب شاگردان قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، ۳٠ میلیون تومان در دور گروهی، ۵٠ میلیون یک‌چهارم و ۷٠ میلیون برای صعود به نیمه‌نهایی واریز کرد. 

برای رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا نیز وزیر ورزش با حضور در بازی فینال ۱٠٠٠ دلار برای هر نفر در نظر گرفته بود که بدون کسر ۱۰ درصد مالیات پرداخت شده است.

آنچه در پرداخت بحث است اینکه فدراسیون فوتبال پاداش‌های که خود در نظر گرفته را با کسر مبلغ ۱٠ درصد مالیات واریز کرده که این موضوع گلایه‌هایی را در پی داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • گلر استقلال محبوب ماند
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • ورود نماینده هلدینگ خلیج فارس به باشگاه استقلال
  • با ورود هلدینگ خلیج فارس؛ اختیارات خطیر در استقلال محدود شد
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم