Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:39:02 GMT

ترافیک در محورهای خروجی گیلان سنگین است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۵۲۷۳

ترافیک در محورهای خروجی گیلان سنگین است

سرهنگ حسین محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر به آخرین وضعیت محورهای استان گیلان با توجه به پایان تعطیلات نوروزی اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به بازگشت مسافران نوروزی به استان‌های خود ترافیک در محورهای خروجی استان گیلان پرحجم و سنگین است.

سرهنگ محمدپور افزود: این حجم از ترافیک بیشتر در جاده‌های منتهی به تهران بویژه از سمت چابکسر به شلمان، سیاهکل، لولمان، سنگر و سراوان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به علت این حجم از ترافیک مسدود بودن محور چالوس – تهران است، گفت: خروج مسافران از استان مازندران نیز به مدت یک هفته از گیلان صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه در حال حاضر هم اکنون تردد خودروها تا امامزاده هاشم پرحجم و به کندی صورت می‌گیرد، ادامه داد: پس از گذر از امامزاده هاشم به علت عریض بودن جاده‌ها ترافیک روان است.

وی همچنین به وضعیت آزاد راه رشت - قزوین، افزود: بعد از اینکه این محور به دلیل بارش باران، ورود آب به جاده در محدوده منجیل به قزوین و رانش مسدود شده بود با تلاش راهداری شامگاه گذشته بازگشایی شد.

کد خبر 4580980

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین محمد پور پلیس راه گیلان ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین

تین نیوز

رییس پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ پیمان کرمی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان البرز گفت: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج قزوین حد فاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج قزوین روان گزارش شده است، بیان کرد: جاده کرج چالوس در محدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است و مسافران باید از محورهای جایگزین استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی