Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:37:43 GMT

ترافیک در جاده‌های استان قزوین سنگین و روان است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۵۵۳۵

ترافیک در جاده‌های استان قزوین سنگین و روان است

سرهنگ نصرالله بیگلری دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان قزوین اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی امروز چهارشنبه شاهد حجم سنگین تردد خودروها در اکثر محورهای مواصلاتی استان هستیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر در محور آزاد راه قزوین به رشت در لاین جنوبی و بازگشت شاهد ترافیک نیمه سنگین، در مسیر قزوین به زنجان، قزوین به کرج با حجم سنگین خودروها مواجهم و خوشبختانه به دلیل حضور مأموران پلیس راه در مسیرها و رعایت مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی شاهد کمترین حادثه و روانی در عبور و مرور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بیگلری گفت: به طور میانگین روزانه ۸۰۰ هزار خودرو از هر یک از مسیرهای استان عبور می‌کنند و با اقدامات انجام شده تاکنون شاهد حادثه ناگواری در این محورها نبودیم.

رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآور شد: بیشترین حوادث ناشی از واژگونی و بی توجهی به فاصله از خودروی جلویی و سبقت و سرعت غیرمجاز است لذا از رانندگان درخواست می‌شود ضمن توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی با احتیاط کامل حرکت کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به این که در روزهای آینده شاهد بازگشت موج آخر مسافران هستیم از هموطنان انتظار داریم ضمن مدیریت در زمان بازگشت و اطلاع از وضعیت جاده‌ها زمان بازگشت خود را به روز پایانی تعطیلات موکول نکنند.

سرهنگ بیگلری تصریح کرد: امیدواریم روزهای پایانی تعطیلات نوروزی بدون حادثه سپری شود و سالی توأم با سلامتی و موفقیت برای هموطنان رقم بخورد.

کد خبر 4580991

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه استان قزوین ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد+ فیلم

علیرغم وعده تکراری مسئول راه استان برای آسفالت و نصب گاردریل در این مسیر، یک دستگاه سواری پژو پارس به دره سقوط کرد و موجب مصدومیت شدید راننده و خسارت عمده به خودرو شد.

اواخر سال گذشته مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای استان وعده داده بود که آسفالت جاده کلج به سیردان آغاز خواهد شد.

با گذشت بیش از یک ماه از فصل بهار هنوز اقدام عملی انجام نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد+ فیلم
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار