Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@13:37:19 GMT

خوزستان تا دوشنبه هفته آينده باراني است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۶۲۱۷

خوزستان تا دوشنبه هفته آينده باراني است

خبرگزاري آريا - اهواز – ايرنا- مديرکل هواشناسي استان خوزستان گفت: آسمان استان خوزستان در 24 ساعت آينده به ويژه در نيمه شرقي و شمالي نيمه ابري است که اين وضعيت با شدت و ضعف تا روز دوشنبه هفته آينده ادامه دارد.

محمد سبزه زاري روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا ادامه داد: در24 ساعت گذشته شهرستان آغاجاري با 27 و شهر دهدز با هفت درجه سانتيگراد به ترتيب گرمترين و خنک ترين نقاط استان گزارش شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يادآور شد: درهمين مدت اهواز حداکثر و حداقل دماي 25 و 15 درجه سانتيگراد را داشت.
اداره کل هواشناسي خوزستان روز سه شنبه نسبت به بارش باران و تگرگ در قسمت هايي از استان خوزستان هشدار داد.
استان خوزستان از 27 اسفند ماه 1397 تا هفتم فروردين ماه 1398 تحت سه سامانه بارشي قوي شاهد بارش هاي متناوب در بيشتر مناطق استان به خصوص مناطق شمال و شمال شرق بود.
بيشتر بارش هاي ناشي از اين سامانه ها در استان هاي همجوار لرستان، ايلام، کرمانشاه، چهارمحال و بختياري و کهگيلويه و بويراحمد به صورت سيلاب به سمت سدهاي خوزستان روانه شدند و باعث طغيان رودخانه هاي کرخه، دز، کارون و مارون شدند.
ميزان بارندگي از ابتداي سال آبي جاري (اول مهر 1397) تا 12 فروردين 1398 در حسينيه در شمال انديمشک با يک هزار و 61ميليمتر و ايذه در شرق خوزستان با 899 ميليمتر ثبت شد.
9887/6068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ابری و بارانی در لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:برای فردا بعد ازظهر علاوه بر  افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد در برخی مناطق احتمال بارش خفیف و پراکنده خواهیم داشت.
بهمن محمدی مقدم افزود:از بعداز ظهر روز سه شنبه سامانه بارشی جدید وارد منطقه می شود که این سامانه تا روزهای پایانی هفته بر روی آسمان استان فعال خواهد بود .
 کارشناس هواشناسی لرستان گفت:در این مدت برای مناطق مختلف استان بارش باران رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه ای پیش بینی می شود.
در ۲۴ ساعت گذشته پلدختر با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشنر با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • هرمزگان بارانی می‌شود
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان