Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-03@03:53:53 GMT

زنگنه: هر گزندی به خوزستان، زخمی بر پیکره صنعت نفت است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۶۴۷۶

خرداد: وزیر نفت بر حفاظت از تاسیسات صنعت نفت برابر سیل و کمک به سیلزدگان تاکید کرد و گفت: خوزستان، قلب تپنده صنعت نفت است و هر گزندی به خوزستان، زخمی بر پیکره صنعت نفت خواهد بود.
به گزارش خرداد از تارنمای وزارت نفت، «بیژن زنگنه» چهارشنبه در نامه‌ای از شرکت‌های تابع وزارت نفت به ویژه شرکت‌های مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری، مهندسی و توسعه نفت و اروندان خواست با همه توان در میدان باشند و امکانات موجود را برای کمک به مردم و مهار سیلاب در مناطق سیلزده بویژه استان خوزستان به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت برای حفاظت از تاسیسات صنعت نفت و امدادرسانی به هموطنان و کاهش آسیب های سیل، اقدامات پیشگیرانه ای را یادآوری کرد.زنگنه با توجه به تداوم جریان سیلاب ها، حفظ آمادگی شرکت‌های تابع وزارت نفت را ضروری دانست و تاکید کرد مدیران مرتبط باید تلاش خود را بر این موضوع متمرکز کنند.به گفته وی، آلام و آسیب هموطنان در مناطق سیلزده ایجاب می کند همه نیروها و تجهیزات صنعت نفت با هماهنگی کامل با ستاد فرماندهی مدیریت بحران، برای یاری رسانی و ارایه خدمات به مردم، حضوری فعال و همراه با سازماندهی موثر داشته باشند.زنگنه همچنین اقدام شرکت های مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری در پمپاژ آب از برخی مناطق سیلزده و تلاش شرکت ملی گاز در حفظ و تداوم جریان گاز رسانی بویژه در استان گلستان و سوخت رسانی به مناطق سیل زده را شایسته قدردانی دانست و ادامه تلاش این شرکت ها در همه مناطق بحران زده را خواستار شد.به گزارش ایرنا، بارش های سنگین باعث وقوع سیل در برخی نقاط کشور مانند استان های گلستان، مازندران، فارس، خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد شد.رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه‌شنبه در جلسه ای ویژه با حضور معاون اول رئیس جمهوری و برخی اعضای دولت، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان کل ارتش و سپاه، فرماندهان نیروهای زمینی، دریایی، نیروی انتظامی و بسیج، مسئولان ستاد مدیریت بحران و دستگاه های امدادی و کمک رسان، گزارش آنان درباره آخرین وضعیت مناطق آسیب دیده از سیل و اقدامات انجام شده برای اسکان سیل زدگان، رسیدگی به مشکلات مردم و تصمیم های اتخاذ شده به منظور جبران خسارات را دریافت و رهنمودهایی ارایه کردند. برچسب ها: وزیر نفت ، صنعت نفت ، سیلزدگان

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزیر نفت صنعت نفت سیلزدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان یک

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(28)

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران یک

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل: منصور باقری(4)

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • هوادار صفر - صنعت نفت یک
  • هوادار صفر - صنعت نفت صفر
  • اهمیت دوچندان صنعت نفت با فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • آماده باش سازمان مدیریت بحران در مناطق درگیر مداخلات جوی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان