Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا - رییس پلیس راه استان اردبیل از ممنوعیت انواع کامیون و تریلر به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در جاده اردبیل - آستارا ، اردبیل - سرچم و بالعکس در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ حجت فتاحی روز چهارشنبه گفت: با توجه به بازگشت مسافران از سفرهای نوروزی پیش‌ بینی می ‌شود حجم تردد در روزهای پایانی تعطیلات نوروز به اوج برسد و محدودیت تردد برای برخی کامیون ها با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور و تامین آرامش سفر در جاده‌ های استان اردبیل در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: بر این اساس از ساعت 7 صبح تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 فروردین تردد انواع کامیون و تریلی به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در جاده اردبیل - آستارا ، اردبیل - سرچم و بالعکس ممنوع است.
رییس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به حضور هدفمند و تاثیرگذار پلیس راه در راه‌های مواصلاتی استان، ضرورت پایبندی رانندگان به اصول رانندگی ایمن با هدف تجربه سفری آرام را مورد تاکید قرار داد و گفت: رفتار پلیس با رانندگان قانون ‌‌گریز و خطرآفرین ، قاطع و برابر مقررات است.
استان اردبیل با یک میلیون و 248 هزار نفر جمعیت با استان های گیلان، زنجان و آذربایجان شرقی همسایه بوده و گردشگری در کنار کشاورزی و صنعت به عنوان سه محور توسعه این خطه در نظر گرفته شده است.
6018/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ناجا ترافيك اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران