Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@19:33:51 GMT

تخلیه ۴۰ خانه در شهر ویس از توابع باوی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۶۷۲۱

تخلیه ۴۰ خانه در شهر ویس از توابع باوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منوچهر ورناصری، فرماندار شهرستان باوی درخصوص وضعیت کنونی شهر ویس گفت: تاکنون حدود ۴۰ منزل مسکونی در شهر ویس از توابع شهرستان باوی تخلیه و ساکنان آن به مدارس منتقل شده اند و برای حفاظت سایر منازل نیز با کمک دستگاه‌ها و مردم محلی سیل بند‌هایی برای جلوگیری از ورود آب به داخل شهر احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان داشت: تاکنون ۴ روستای خاور، سفاک، چمیل عبید و چم خزام ۲، از توابع شهرستان باوی تخلیه شده و برای ساکنان این روستا‌ها اردوگاه‌هایی برپا شده است.

ورناصری تصریح کرد: بیش‌تر روستای درآویزه که پیش از این در خطر رانش زمین قرار داشت نیز تخلیه و ساکنان آن به واحد‌های مسکونی شهرک رامین منتقل شده اند.

این مقام مسئول با اشاره به استحکام بخشی سیل بند‌های پایین دست شیبان اظهار داشت: بخشی از مزارع در نقاط مختلف شهرستان باوی ناگزیر زیر آب رفته، اما اکنون مهم‌ترین اولویت ما حفظ جان مردم است.

فرماندار باوی درخصوص برخی کمبود تجهیزات افزود: تمام دستگاه‌ها از جمله سپاه پاسداران، شرکت نفت و شهرداری برای ایمن سازی شهر و روستا‌ها همکاری می‌کنند، اما به دلیل وسعت کار و دربرگیری بیش‌تر شهر‌های پایین دست خوزستان این تجهیزات همچنان کم است.

منوچهر ورناصری بیان کرد: چادر و بسته‌های غذایی از مهم‌ترین نیاز‌های مردم در این نقاط است؛ برای ارسال این کمک‌ها ناهماهنگی وجود داشت که امیدواریم این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/گ

روستا‌های در معرض خطر سیل تخلیه شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت:  تولید سه فیلم کوتاه داستانی خون، خانه من  و  تروما با موضع اجتماعی در این شهرستان تولید شد.

رحیم بایزیدی افزود: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادر آبادی و فیلم ترومابه نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شد.

بایزیدی اظهارکرد: فیلم خون روایت مردی  ۳۰ ساله است که به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده و هنوز هم در توهم زندگی با اوست.

وی افزود: فیلم خانه من روایت کودکی است که قصد ساختن خانه ای برای عروسکش را دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می شود.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت: همچنین فیلم کوتاه  داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری دارای دو فرزند بوده که به دلیل مشغله های فراوان یکی از کودکان خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدا کردن کودک گم شده اقدام می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز