Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:33:02 GMT

همه راه های شریانی لرستان تا 2 روز دیگر باز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۶۹۹۱

همه راه های شریانی لرستان تا 2 روز دیگر باز می‌شود

تهران- ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بازگشایی همه راه‌های شریانی لرستان تا 2 روز آینده خبر داد و گفت: راه های روستایی و فرعی نیز تا یک هفته آینده با ایجاد یک راه موقت، بازگشایی می شود.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «عبدالهاشم حسن نیا» عصر چهارشنبه اعلام کرد: مسیر فرعی از سمت آزادراه خرم آباد - پل زال به شهر پلدختر ایجاد شده است و مسیر شهر معمولان تا فردا بعدازظهر از طریق راه ارتباطی دیگری باز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در تلاشیم راه ارتباطی «زمینی» به معمولان را ایجاد کنیم.
حسن نیا تخریب پل‌های بزرگ را بسیار زیاد توصیف کرد و افزود: به دنبال آنیم که با ایجاد پل‌های موقت، راه‌های ارتباطی معمولان و شهرها و روستاهای بحرانی را برقرار کنیم.

** خسارت اولیه سیل به راه های لرستان 250 میلیارد تومان است
معاون وزیر راه و شهرسازی خسارت اولیه سیل به استان لرستان را 250 میلیارد تومان برآورد کرد.
به گفته وی، مجموعه وزارت راه و شهرسازی با توان بخش خصوصی از 220 دستگاه ماشین آلات برای امدادرسانی به سیلزدگان لرستان و بازگشایی مسیرها استفاده می کند و 200 دستگاه لوله، باکس، قطعات بازسازی و پل های موقت به منطقه منتقل شده است.
به گزارش ایرنا، بارندگی های شدید و سیل اخیر، همه استان های کشور را درگیر کرد اما 6 استان ایلام، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در شرایط اضطراری قرار گرفتند و جاده های میان شهری در این نواحی بسته یا تخریب شد.

اقتصام *1070*1961*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راه و شهرسازی سازمان حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم

به دنبال بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی به ۵۰ روستا مسدود شد. 

صادق دادالله‌پور معاون عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.ن عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • روزی به نام تلفن!
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران