Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برابر هماهنگی و درخواست ستاد بحران و بر اساس اولویت‌های مردم عزیر در پل‌دختر با اعزام تجهیزات و امکانات و برپایی اردوگاه‌های موقت در این شهر و بیمارستان صحرایی نیروی زمینی، اقدامات گسترده تری در حوزه خدمت‌رسانی و امدادرسانی انجام خواهد شد.

فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران لرستان و غرب کشور افزود: شب گذشته با تلاش گروه ۴۱۱ مهندسی نیروی زمینی یکی از راه‌های ارتباطی پل دختر به خرم‌آباد باز شده و تیم‌های سیار دارویی و درمانی نیز در قالب ۴ تیم بهداری سیار با خودرو‌های سنگین و قوی کرایس عازم منطقه هستند تا بدون محدودیت در تردد بتوانند در پل دختر و روستا‌های اطراف در خدمت مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یک تیپ کامل با استعداد و تجهیزات لازم برای تخلیه گل‌ولای منازل در منطقه حضور خواهند یافت و آشپزخانه‌های صحرایی نیز به پل دختر برای تامین غذای گرم اعزام شده اند.

امیر سرتیپ حیدری افزود: از صبح امروز فعالیت بالگرد‌های سنگین ترابری شینوک و همچنین بالگرد‌های ۲۱۴ بیشتر شده و نفربر‌های بی. تی. آر نیز در پل دختر مشغول کمک رسانی و جابجایی مردم هستند.

وی خاطر نشان کرد: تعداد بالگرد‌های نیروی زمینی را در منطقه لرستان افزایش دادیم و علاوه بر فعالیت ۱۴ فروند در مسیر خرم‌آباد به پل دختر از صبح امروز بالگرد‌های هوانیروز در شهرستان‌های نورآباد، کوهدشت، الیگودرز نیز فعالیت خود را با هماهنگی بخشداران و فرمانداران در توزیع اقلام ضروری آغاز کرده اند و جمعا بیش از ۳۰ بالگرد ارتش در مناطق مختلف در حال کمک رسانی هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: هر آنچه در توان داریم برای کمک به هم میهنان عزیزمان به کار خواهیم گرفت لیکن برای کمک در اتخاذ تصمیم و هدایت واحد عملیات امدادرسانی تمامی اقدامات خود را بر اساس هماهنگی با ستاد بحران و اعلام نیازمندی‌های آنان انجام خواهیم داد.

وی افزود: آماده ایم تا کمک‌های مردم عزیز را نیز در صورتی‌که از طریق هلال احمر و ستاد‌های بحران تجمیع و در اختیار گذاشته شود در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مردم شریفمان در اقصی نقاط مناطق سیل زده برسانیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ارتش سیلاب امدادرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر کشور از نیرو‌های امدادی در یافتن کودک گلستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، متن پیام  احمد وحیدی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

پیدا شدن یسنا دختر گمشده کلاله‌ای پس از پنج روز جست و جوی نیرو‌های امدادی اعم از هلال احمر و تیم‌های امدادی محلی، دل همه مردم ایران را شاد کرد.

ضمن تقدیر و تشکر از امدادگران و نیرو‌های انتظامی جهادگر و دلسوز ایران اسلامی که همواره دغدغه آسودگی مردم عزیز کشورمان را دارند، پیدا شدن دختر ایران زمین را به خانواده «یسنا» و ملت شریف ایران تبریک می‌گویم.

امیدوارم همه دختران، پسران، زنان و مردان ایران عزیزمان، همواره در امنیت و آسودگی خاطر و به دور از بلایا به سر برند. ­

دیگر خبرها

  • قدردانی وزیر کشور از نیرو‌های امدادی در یافتن کودک گلستانی
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است
  • «یسنا» دختر گمشده در کلاله گلستان پیدا شد (عکس)
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی