Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه تحولات سیاسی در الجزایر دستگاه قضایی این کشور صد و سی چهار شخصیت سیاسی و رسانه ای و فعال اقتصادی را ممنوع الخروج کرد. ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ بین الملل آفریقا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع قضایی در الجزایر گفتند که دستگاه قضایی این کشور 134 نفر از شخصیت های سیاسی و بازرگانان را ممنوع الخروج کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منابع اسامی برخی از شخصیت های سیاسی، تجار و اشخاصی که در پرونده های فساد در شرکت نفت الجزایر متهم هستند، مدیران مراکز رسانه ای، استانداران و فرزندانشان در این فهرست 134 نفره دیده می شوند. 

دادستانی الجزایر پیش از این در اطلاعیه ای از آغاز تحقیقات در خصوص فساد در این کشور خبر داده بود.

واکنش‌ مخالفان به اظهارات رئیس ستاد ارتش الجزایر؛ اعتراضات ادامه می‌یابدبوتفلیقه در ایستگاه پایانی؛ نقش ارتش الجزایر در معادلات/ماده 102 قانون اساسی چه می‌گوید؟

این در حالی است که علی حداد از نزدیکان سعید بوتفلیقه برادر عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهور الجزایر روز گذشته به اتهام همراه داشتن گذرنامه های غیرقانونی دستگیر و بازداشت شد.

حداد از ثروتمندان با نفوذ در دوره ریاست جمهوری بوتفلیقه و اصلی ترین حامی مالی ستاد انتخاباتی وی به شمار می رود.

معارضان حداد را به فساد و استفاده از تسهیلات بانکی هنگفت، برخورداری از معافیت های مالیاتی و تاثیر بر مراکز تصمیم گیر در این کشور متهم کرده اند.

گفتنی است که عبدالمجید تبون نخست وزیر سابق الجزایر به دلیل اختلاف با حداد از سمت خود برکنار شد.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,88/CT10 واژه های کاربردی مرتبط الجزایر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: الجزایر الجزایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی

حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت، ادامه داد: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در حوزه  خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم  به کشورهای آفریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته اینانلو، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان‌پذیر است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های این کشور ممنوع شد
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند