Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@01:02:38 GMT

8107 خانواده در مراکز فرهنگیان قزوین اسکان یافتند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۷۲۸۶

8107 خانواده در مراکز فرهنگیان قزوین اسکان یافتند

قزوین – ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت:در تعطیلات نوروزی تا پایان سیزدهم فروردین هشت هزار و 107 خانوار و در مجموع 29 هزار و 187 نفر در مراکز فرهنگیان استان قزوین اسکان یافتند.

خیرالله رحمانی روز چهارشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اسکان نوروزی فرهنگیان در سال جاری 17 پایگاه آماده شده بود که از این تعداد پنج پایگاه در شهر قزوین و 12 پایگاه دیگر در سایر نواحی و مناطق مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در مجموع 81 مدرسه و 792 کلاس درس برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده و تجهیز شده است که از تعداد کل کلاس‌ها 104 کلاس ویژه، 442 کلاس نوع الف و 246 کلاس نوع ب است.
وی بیان کرد: مدارس گروه ویژه اتاق‌هایی مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش بوده و حمام و آشپزخانه نیز به صورت مشترک دارد.
این مسئول ادامه داد: مدارس گروه الف ‌مدارسی هستند که دارای اتاق‌هایی مجهز به فرش، پتو،‌ بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا، ‌یخچال و تلویزیون اختصاصی و حمام و آشپزخانه مشترک هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: مدارس گروه ب مدارسی هستند که دارای اتاق‌های مجهز به فرش،‌ پتو، ‌بالش، وسایل سرمایشی و گرمایشی بوده و یخچال، ‌تلویزیون،‌ حمام و آشپزخانه به صورت مشترک است.
وی ابراز کرد: تعرفه اسکان برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته و اقوام درجه اول آنها برای کلاس‌های ویژه برای هر شب 336 هزار ریال، کلاس‌های گروه الف 294 هزار ریال و گروه ب نیز 216 هزار ریال است.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین بیان کرد: تعرفه اسکان سایر کارکنان دولت برای کلاس‌های ویژه 755 هزار ریال، گروه الف 575 هزار ریال و گروه ب 485 هزار ریال است و این تعرفه برای افراد دارای مشاغل آزاد برای کلاس‌های گروه الف 905 هزار ریال و گروه ب 700 هزار ریال است.
وی با بیان اینکه تا پایان روز سیزدهم فروردین 59 هزار و 605 نفر روز اسکان در مراکز فرهنگیان قزوین صورت گرفت،افزود: نوروز سال گذشته در مجموع هشت هزار و 803 خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی شامل 31 هزار و 689 نفر و 63 هزار و 456 نفر روز در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان اسکان یافتند.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گردشگري اقامت قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲

​​​​​​​رئیس کل دادگستری استان تهران از برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات انجام شده بین فرزندان طلاق با والدین در مراکز مهر خانواده استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برگزاری ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات انجام شده بین فرزندان طلاق با والدین در مراکز مهر خانواده استان تهران، گفت: کودک یا نوجوانی که بخش عمده‌ای از تربیتش در بستر نهاد خانواده رخ می‌دهد پس از وقوع طلاق، از این نعمت بی‌بهره می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: در همین راستا، اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» را از تکالیف دولت می‌داند.

وی با بیان اینکه کودکان طلاق به دلیل حق قانونی والدین برای ملاقات با فرزند، به جهت اختلاف‌ها و تعارض بین والدین در معرض آسیب قرار دارند، بیان داشت: این دسته از والدین مجبور به ملاقات و تبادل فرزند خود در مراکز انتظامی بوده‌اند که فضای کلانتری‌ها با توجه به حضور متهمان و مجرمان و وجود انواع آسیب‌های اجتماعی، محل مناسبی برای این ملاقات و نظم بخشی به روابط زوجین پس از طلاق نیست. 

وی در این رابطه گفت: در همین راستا تعداد ۱۸ مرکز مهر خانواده جهت ملاقات فرزندان در تهران راه‌اندازی و مشغول به فعالیت هستند که در مجموع در سال گذشته ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات بین فرزندان طلاق با والدین در این مراکز انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • ۴ متقلب کنکور دستگیر شده اند / ۶۰ نفر به دلیل سیل به آزمون نرسیدند
  • آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می شود
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد