Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@07:28:02 GMT

حاشیه های مصاف استقلال- سایپا پیش از آغاز بازی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۷۳۷۰

حاشیه های مصاف استقلال- سایپا پیش از آغاز بازی

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال در بازی امروز مقابل تیم سایپا، «فرشید اسماعیلی» را که در شهرآورد، پنالتی تیم خود را به هدر داد، نیمکت نشین کرد.

به گزارش ایرنا، «وینفرد شفر» برای بازی با سایپا در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور تغییراتی را در ترکیب استقلال به وجود آورد و تصمیم گرفت «فرشید اسماعیلی» و «آرمین سهرابیان» را روی نیمکت بنشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسماعیلی در شهرآورد 89 که شنبه این هفته برگزار شد و با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس پایان یافت، یک ضربه پنالتی حساس را از دست داده بود.
قبل از شروع بازی امروز، «فرهاد مجیدی» مربی تیم استقلال به سمت سرمربی نارنجی‌پوشان رفت و با «علی دایی» برخورد گرمی داشت.
«سیدمهدی رحمتی» سنگربان استقلال در بازی شهرآورد نیز به دلیل شکست مقابل پرسپولیس و حواشی آن از سوی هواداران مورد تشویق قرار نگرفت.
«سیدحسین حسینی» که دروازه بان ثابت استقلال در این مسابقه بود، با حمایت هواداران روبرو شد که به شدت او را تشویق کردند. آنان از شفر می خواستند تا پایان لیگ از این دروازه بان استفاده کند.
استقلال در این دیدار با ترکیب سید حسین حسینی، میلاد زکی پور، پژمان منتظری، روزبه چشمی، فرشاد محمدی مهر،آیاندا پاتوسی، علی کریمی، داریوش شجاعیان،مرتضی تبریزی، گادوین منشا و اسماعیل گونکالس به میدان رفت.
روح الله باقری و مهدی قائدی بازیکنانی بودند که بنا به تصمیم سرمربی استقلال از فهرست آبی پوشان کنار گذاشته شدند که قائدی بدون هماهنگی با کادر فنی استقلال اردو را ترک کرده است.
دیدار استقلال و سایپا از ساعت 17:45 در ورزشگاه آزادی آغاز شده است.
آبی پوشان بعد از شکست مقابل پرسپولیس به رده چهارم جدول سقوط کردند و این فرصت را دارند در صورت پیروزی برابر سایپا به طور موقت به رده دوم جدول بازگردند.
سایپا نیز با ۲۷ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

ورزشی**م.ت*1961*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش در حاشيه بازي استقلال سايپا وينفرد شفر ليگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| سرخپوست‌ها در بازی پرسپولیس!

به گزارش خبرگزار خبرآنلاین، دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شد. دیداری که با وجود حساسیت بالا، دارای حاشیه های زیادی هم بود، حاشیه ای که د نهایت منجر به شکایت باشگاه پرسپولیس از سپاهانی ها شد.

جدای از این حاشیه ها، روز گذشته در میان سکوی هواداران، یکی از خانم های هوادار با تیپی متفاوت، سوژه عکاسان شد که در ادامه میبینید:

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902225

دیگر خبرها

  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • سرخ‌پوست‌ها در بازی پرسپولیس! + عکس
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • عکس| سرخپوست‌ها در بازی پرسپولیس!