Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@23:42:40 GMT

ماجرای درگیری یک طلبه با مأمور ناجا

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۷۶۴۰

ماجرای درگیری یک طلبه با مأمور ناجا

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی، یکی از شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی خبری مبنی بر ضرب و شتم یک طلبه توسط مأمور نیروی انتظامی در مقابل دیدگان همسر و فرزندانش منتشر کرده است.

ماجرا در شبکه‌های اجتماعی اینگونه منتشر شده که یک مأمور نیروی انتظامی در روز وفات حضرت زینب (س) و شهادت امام موسی کاظم (ع) اقدام به پخش موسیقی مبتذل با صدای بلند کرده و ضمن بی‌حرمتی به مقدسات موجب مزاحمت همسایگان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلبه نیز جهت امر به معروف و توصیه به رعایت شئونات و حقوق همسایگان اقدام می‌کند، اما فرد خاطی پس از تذکر، به شدت آن طلبه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و از ناحیه صورت، گردن و قفسه سینه مجروح می‌شود.

این در حالی است که با بررسی‌های انجام شده مشخص می‌شود که این درگیری کاملاً خانوادگی بوده و فرد ضارب و طلبه‌ای که مورد ضرب و شتم قرار گرفته پسرعمو و باجناق هستند و این درگیری به دلیل وجود اختلاف قبلی رخ داده است ضمن اینکه این مأمور نیروی انتظامی حین مأموریت نبوده و در شیفت استراحت بوده است.

گفتنی است، این درگیری در شهرستان الشتر لرستان اتفاق افتاده و هیچ‌گونه ارتباطی به نیروی انتظامی ندارد و از سوی نیروی انتظامی در حال پیگیری است.

منبع: فردا

کلیدواژه: تکذیب درگیری طلبه مامور ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان قزوینی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، جمعی از بانوان قزوین با تجمع در پارک الغدیر و اهدای گل به ماموران نیروی انتظامی، حمایت خود را از طرح نور اعلام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در این مراسم گفت: طرح نور یکی از اولویت‌های سال جاری نیروی انتظامی است.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: این طرح نه امنیتی و نه انتظامی است بلکه یک موضوع اجتماعی است که همه با هم باید این توطئه دشمن را خنثی کنیم.

وی افزود: ۳۲ دستگاه اجرایی در این طرح دخیل هستند و بسیج و سپاه همکاری ویژه‌ای در این خصوص با نیروی انتظامی داشته اند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: خروجی این طرح بیش از ۹۹ درصد تاثیر داشته و مردم همراهی داشته اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در این مراسم گفت: تمام ظرفیت بسیج و نیرو‌های مردمی آماده همکاری با نیروی انتظامی در اجرای طرح نور هستند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: ضمن تقدیر از نیروی انتظامی در اجرای این امر به معروف اجتماعی، نحوه اجرا و برخورد ماموران فراجا با مردم قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: بانوان کم حجاب و بد حجاب خواهران ما هستند و این امر به معروف اجتمایی جهت داشتن کرامت‌های بانوان این جامعه است

سردار آتانی اظهار کرد: اجرای این طرح تحکم و باید ندارد، اما مردم توجه کنند که برای این حجاب چه خون‌هایی در این کشور فدا شده است.


دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • ماجرای عجیب مرگ یک دانش آموز با مشت یک همکلاسی
  • ماجرای هولناک مرگ پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد