Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:49:31 GMT

شورش در آزادی علیه تبریزی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۷۹۶۲

تبریزی هنگام بیرون آمدن در حالیکه خودش بسیار ناراحت بود با شعارها و اعتراضات مردم روبرو شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه  کمتر کسی انتظارش را داشت  با توجه به اتفافات اخیر در باشگاه استقلال ،مرتضی تبریزی در ترکیب اصلی استقلال مقابل سایپا به میدان رفت ولی بازهم نسبت به گلزنی ناموفق عمل کرد.


 این در شرایطی است که او بعد از اینکه بهترین موقعیت استقلال را در دقایق پایانی روی پاس بسیار خوب فرشید اسماعیلی از دست داد شفر تصمیم گرفت تعویض خود را پس بگیرد و به جای اینکه منشا را از زمین بازی بیرون بیاورد  به حاجیلو بگوید  که نام او را روی  کاغد تعویض بنویسد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی در هنگام بیرون رفتن از پشت دروازه در حالی که خودش  بسیار ناراحت به نظر رسید با اعتراض و شعارهای تماشاگران روبرو شد که از عملکرد او در این بازی بسیار عصبانی  بودند . تلاشهای مجیدی هم برای خاموش کردن این شعارها مثمر ثمر واقع نشد  تا او هم یکی از سیبل های هوارادنی باشد که از نتایج اخیر استقلال به تنگ آمدند.

 

 

مرتضی تبریزی استقلال تهران فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مرتضی تبریزی استقلال تهران فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ژیل ویسنته با بهره‌مندی از علی علیپور در لیست بازیکنان خود، از ساعت 18 امروز (به وقت ایران)، یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال را در ورزشگاه دو بسا سکولو مقابل تیم رده چهاردهمی بوآویشتا برگزار می‌کند.

علی علیپور برخلاف دو هفته گذشته لیگ برتر پرتغال که مقابل موریرنسی و آروکا در ترکیب اولیه ژیل ویسنته حضور داشت، امروز برابر بوآویشتا از جمع 11 نفر اصلی خارج شده و نیمکت نشین است.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در 16 بازی این فصل لیگ برتر پرتغال به میدان رفته که موفق شده دو گل به ثمر رساند و امیدوار است امروز هم با حضور تعویضی برابر بوآویشتا گلزنی کند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته 32 امتیازی است و در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفته و در صورت برتری مقابل بوآویشتا که دو امتیاز کمتر از آنها به دست آورده، شانس صعود سه تا چهار پله‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال