Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: به دلیل وقوع سیل در لرستان و استان‌های همجوار، برای رفاه حال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ساکن در مناطق سیل زده، همه کلاس‌های آموزشی (تئوری و عملی) واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه از شنبه و تاریخ 24 فروردین ماه آغاز خواهد شد.
آغازین روزهای امسال شدت بارش ها و وقوع سیل، نوروز را تحت شعاع قرار داده و مردم و مسئولان این استان درگیر و دار این حادثه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برآورد خسارت موج اول بارش های امسال تا هشت هزار میلیارد ریال عنوان شد و در حالی که تلاش برای احیای مجدد استان آغاز شده بود موج بارشی جدیدی از ابتدای هفته جاری سراسر استان را در بر گرفته است.
اوج فعالیت این سامانه از هفته دوم تعطیلات نوروز98 و به صورت متناوب ادامه داشت بارش های سیل آسایی که چندین رودخانه مرده استان را از خواب خشکسالی بیدار و روانه شهر و روستاهای استان کرد.
دوشنبه 12 فروردین سه رودخانه خرم رود و رودخانه شهرستان های دلفان، کوهدشت، سلسله، پلدختر، معمولان، بروجرد و چگنی طغیان سد مروک دورود سرریز کرد و به صدها هزار نفر از اهالی هشدار داده شد منزل خود را ترک کنند.
اکنون برق، آب و گاز بسیاری از مناطق شهری و روستایی قطع شده، پل های بسیاری در مسیرهای اصلی و فرعی فروریخته و بسیاری از روستاهای سیل زده از جمله در شهرستان پلدختر، دلفان، الیگودرز و دوره چکنی راه دسترسی ندارند .
مردم شهرهای پلدختر و معمولان و روستاهای اطراف حاشیه کشکان از 12 فروردین 24 ساعت لحظات سخت و جدال نفس گیری با سیلاب داشتند و یک شبانه روز را بدون دریافت خدمات امدادی و هرگونه امکاناتی در پشت بام منازل یا کوه های اطراف گذراندند.
تمامی راه های ارتباط زمینی به منطقه قطع شده بود و شرایط جوی اجازه پرواز هوایی را نمی داد، اما از نخستین ساعات 13 فروردین با بهبود شرایط جوی و ایجاد یک راه دسترسی در مسیر آزادراه خرم آباد - پل زال کار امدادرسانی به مردم آغاز شده است.
برآورد اولیه از خسارت سیل اخیر در لرستان 15 هزار میلیارد ریال است و بر اساس اعلام پزشکی قانونی تا کنون 14 نفر در این سیل جان خود را از دست داده اند.
7274/7273
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خواب دانشگاه آزاد اسلامی شهری و روستایی کلاس های آموزشی گاز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، دانشگاه اسلامی سلطان احمد شاه در کوالالامپور، پایتخت مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است.

این کنفرانس از امروز یکشنبه (16 اردیبهشت‌ماه) با حضور روسای دانشگاه ها از 27 کشور اسلامی آغاز و تا روز سه‌شنبه (18 اردیبهشت ماه) ادامه دارد.

تاکید بر واقعیت آموزش و استراتژی‌های دیجیتال در آینده، تجارب علمی و آموزشی در دانشگاه‌های پیشرفته جهان معاصر، نقش آموزش دانشگاهی در حفظ محیط زیست و بیداری در جوامع عربی و اسلامی از موضوعاتی است که در این کنفرانس مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

ارتقای کیفیت آموزش در جهان اسلام به سطح آموزش جهانی، فعال کردن نقش‌آفرینی دانشگاه‌های دولتی و خصوصی در مسیر پیشرفت جامعه، تقویت آموزش فنی و حرفه‌ای برای توسعه جوامع، ایجاد فضای رقابتی میان مراکز آموزشی در جهان اسلام، بردن ایده‌های کلی به سمت خلق نظام آموزشی جدید و پیشرفته به منظور آینده‌ای بهتر برای کشورهای درحال توسعه از اهداف این کنفرانس بین‌المللی است.


 

دیگر خبرها

  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر سهم بسزایی در تربیت روانشناس دارد