Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@05:29:31 GMT

اگر سد کرخه نبود غرب خوزستان زیر آب می‌رفت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۸۰۷۴

اگر سد کرخه نبود غرب خوزستان زیر آب می‌رفت

رویداد۲۴  سرلشکر محمدعلی جعفری عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از سد کرخه در جمع خبرنگاران گفت: ورودی آب به این سد به بالاترین حد ممکن رسیده و در صورت نیاز برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی به آن، دبی آب خروجی سد کرخه باید مقداری افزایش یابد.

فرمانده سپاه ادامه داد: شب گذشته که خدمت رهبر معظم انقلاب بودیم ایشان نگران مردم خوزستان بودند و از تمام مسئولان خواستند به یاری مردم مناطق سیل زده بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سیل در بالادست سد کرخه فروکش کرده و امید است به زودی این مشکلات برطرف شود.

وی گفت: سپاه و بسیج تا آخرین لحظه و با همه ظرفیت خود به مردم سیل زده خدمت رسانی می‌کنند و در روز‌های آینده بر این خدمات افزوده می‌شود.
سرلشکر جعفری بیان کرد: سپاه پاسداران و بسیج خادمان مردم بوده و تا هر زمان که نیاز باشد وظیفه خود می‌دانیم، برای امنیت و آسایش مردم تا آخرین لحظه در کنار آن‌ها باشیم.   هشدار آماده باش سیل ناشی از طغیان همه رودخانه‌های خوزستان از سوم فروردین جاری اعلام شد و استاندار خوزستان نیز از ۱۱ فروردین در این استان حالت فوق العاده اعلام کرد.   رییس جمهوری، معاون اول وی، وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، اطلاعات، کشور، ورزش و جوانان و دادگستری با سفر به خوزستان ضمن بررسی وضیعت سیل در این استان امکانات وزارت خانه‌های مربوطه را برای کمک به مردم استان بسیج کرده اند.   سد کرخه بزرگ‌ترین سد خاکی ایران و خاورمیانه، در شمال خوزستان واقع است و در دهه ۷۰ توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر روی رودخانه کرخه ساخته شد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سردار جعفری سد کرخه وضعیت خوزستان سیل در خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در آستانه هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج در نشست خبری  شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۷۶۰ برنامه در سطح بسیج و ۱۴۱ برنامه در سطح سپاه طی هفته عقیدتی و سیاسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی ادامه داد: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان حلقه‌های صالحین، برپایی حلقات صالحین، برگزاری مسابقه نقاشی و خطاطی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و سایر شهدا اهم برنامه‌ها است.

وی، بصیرت دهی به جامعه را از عمده برنامه های سپاه و بسیج در هفته عقیدتی، سیاسی اعلام کرد و گفت: امروزه جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه است. 

حجت الاسلام فیاضی، اظهار کرد: جامعه ای موفق است که اهل بصیرت باشند و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال داشتند. 

وی تشریح ثمرات و موفقیتهای انقلاب اسلامی را از مصادق جهاد تبیین دانست و گفت: وعده صادق تجلی و مایه تبلور انقلاب اسلامی بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، تاکید کرد: ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است لذا تبیین دستاوردها و موفقیتهای نظام در دستور کار قرار گیرد. 

از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گرامیداشت روز معلم
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند