Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:30:43 GMT

بازگشت دلفی به ترکیب شارلروا

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۸۵۹۷

بازگشت دلفی به ترکیب شارلروا

ملی پوش امید فوتبال ایران پس از پنج مسابقه به جمع نفرات اصلی شارلروا بلژیک بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از سه مسابقه هفته دوم گروه A مرحله پلی‌آف ژوپیر لیگ بلژیک برای کسب سهمیه لیگ اروپا که به طور همزمان از ساعت ۲۳ امشب آغاز می‌شود، تیم شارلروا که علی قلی‌زاده و یونس دلفی در آن عضویت دارند، در ورزشگاه استاد دو پایس میزبان تیم اوستنده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یونس دلفی که بعد از دو حضور ثابت در ترکیب شارلروا، در دو دیدار نیمکت‌نشین و در دو هفته پیاپی بخاطر آسیب دیدگی در لیست تیمش قرار نگرفت، در بازی اخیرشان حضور تعویضی برابر سنت‌ترویدن داشت و امشب هممجددا از ابتدا مقابل اوستنده به میدان می‌رود.

 

علی قلی‌زاده هم که در دو هفته گذشته بخاطر آسیب دیدگی دور از لیست شارلروا بود، امشب هم در لیست تیمش برابر اوستنده حضور ندارد.

 

شارلروا در مرحله اول ژوپیر لیگ بلژیک در جایگاه نهم جدول قرار گرفت و در نخستین بازی مرحله پلی‌آف هم مقابل سنت‌ترویدن شکست خورد.

شارلروا یونس دلفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شارلروا یونس دلفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد

ایسنا/آذربایجان شرقی ترکیب تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی اعلام شد.

تراکتور و ذوب‌آهن در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به مصاف هم خواهند رفت.

بر این اساس حمید مطهری، حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری را به میدان می‌فرستد.

به گزارش ایسنا، در نقطه مقابل، محمد ربیعی، پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی، کمال کامیابی نیا ،محسن آذرباد، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح، مهردادرضایی و محمدحسین اسلامی‌ را در ترکیب اصلی تیمش قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین