Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:54:03 GMT

ترافیک جاده های استان یزد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۸۷۴۴

ترافیک جاده های استان یزد کاهش یافت

یزد - ایرنا - رئیس پلیس‌ راه یزد گفت: ترافیک جاده های منتهی به این استان در 24 ساعت گذشته کاهش یافته و تردد خودروها در مسیرهای اصلی به مقصد استانهای فارس، اصفهان، کرمان و شهرستان طبس به صورت روان انجام می شود.

سرهنگ مسعود قانعی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود کاهش بار ترافیکی در مسیرهای اصلی، ترافیک پرترددی در برخی محورهای منتهی مناطق ییلاقی استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از همکاری رانندگان در 13 نوروز، مدیریت برنامه بازگشت مسافران و میهمانان نوروزی از یزد به سایر نقاط مختلف کشور با پرهیز از شتاب و آگاهی از وضعیت جاده ها را مورد تاکید قرارداد.
به گفته قانعی، ماموران پلیس راه در قالب گشت محسوس و نامحسوس تا پایان تعطیلات نوروزی در 16 فروردین ماه جاری نسبت به کنترل، نظارت و فراهم کردن زمینه سفر ایمن برای مسافران و میهمانان فعالیت دارند.
روزانه حدود 400 هزار دستگاه خودرو در جاده های استان یزد تردد می کنند.
استان یزد 681 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی، 980 کیلو متر راه فرعی، 2هزار و 250 کیلومتر راه روستایی دارد که از مجموع راه های آن هزار و 267 کیلومتر، راه‌های شریانی و ملی است.
یزد در بحث طول راه های شریانی رتبه 10 کشوری را دارد، از لحاظ طول بزرگراه در جایگاه هشتم، طول راه اصلی در رتبه 14 ،‌ طول راه های فرعی در جایگاه 15 و طول راه روستایی رتبه 22کشوری را داراست.
7536/ 6014/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه كاهش ترافيك استان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال