Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از اعزام و استقرار تیم‌های ارزیاب و ماشین‌آلات به لرستان برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان سیل اخیر و پرداخت ۱۵ میلیون تومان وام و پنج میلیون تومان کمک بلاعوض به روستاییان سیل زده خبر داد.

« علیرضا تابش» روز سه شنبه افزود: ارزیابی خسارت های منازل و لوازم خانگی در 3 شهرِ خرم‌آباد، چکنی و پلدختر آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از اعزام تیم‌های ارزیاب و ماشین‌آلات بنیاد مسکن استان‌های مرکزی، همدان، اصفهان، قزوین، و لرستان به شهرهای چگنی، پلدختر و خرم‌آباد برای امداد رسانی به آن استان خبر داد.
به گفته تابش، در حال حاضر تیم های ارزیاب و ماشین آلات برای ارائه خدمت به مردم آسیب دیده استان لرستان مستقر شده و کار ارزیابی منازل مردم و لوازم خانگی را آغاز کرده اند.
وی گفت: در مناطق سیل زده ت تیم های ارزیاب به صورت خانه به خانه وضعیت آسیب و معیشت سیل زدگان را بررسی می کنند و برای آنان پرونده تشکیل می شود تا پس از بررسی های انجام شده 15 میلیون تومان وام و پنج میلیون تومان کمک بلاعوض برای معیشت خانوارهای آسیب دیده روستایی پرداخت شود.
بر اساس این گزارش، ماشین آلات بنیاد مسکن استان کردستان به عنوان معین استان لرستان به لرستان برای کمک و امداد رسانی به مناطق حادثه دیده لرستان اعزام شده اند.
پیش‌تر بازسازی مناطق حادثه دیده از طوفان، سیل، رانش در استان گلستان با کلنگ‌زنی احداث اولین واحد مسکونی در روستای چن سبیلی شهرستان آق‌قلا و احداث اولین واحد مسکونی در استان مازندران در روستای تالارپشت شهرستان سیمرغ انجام شده بود.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000DHN برچسب ها: وام ، رییس بنیاد مسکن ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: وام رییس بنیاد مسکن بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه شاخص برخورداری روستاهای استان در صدور سند مالکیت روستایی ۶۹ درصد است افزود: تاکنون ۱۱۴ هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در گلستان صادر شده‌است. ولی اللهی افزود : گلستان در شاخص برخورداری از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد از میانگین کشوری بالاتر قرار دارد. وی ادامه داد: تعداد ۶۰۶ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان تحت مالکیت بنیاد علوی است و امیدواریم با انعقاد تفاهم‌نامه انجام شده بین بنیاد مسکن و بنیاد علوی، در آینده نزدیک شاهد صدور اسناد مالکیت سایر روستاهای استان باشیم. ولی‌ اللهی گفت: تثبیت مالکیت ، استفاده از اسناد بعنوان وثیقه بانکی و ارزش افزوده املاک از مزایای صدور سند مالکیت است.

دیگر خبرها

  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری