Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@02:22:27 GMT

آزار جنسی نیمی از دانشجویان انگلیسی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۸۹۵۶

آزار جنسی نیمی از دانشجویان انگلیسی

یک تحقیق جدید می‎گوید که نیمی از دانشجویان دانشگاه‌های انگلیس مورد آزار جنسی قرار گرفته‎اند.

به گزارش مشرق، تقریباً نیمی از دانشجویان دانشگاه‌های انگلیس حدود ۴۹ درصد در یک نظر سنجی جدید گفته‎اند که مورد آزار جنسی قرار گرفته‎اند در حالی که تنها ۵ درصد از این قربانیان این اتفاق را به پلیس گزارش داده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید کشورهای رکورددار تعرض به دانش‌آموزان در جهان
نتایج این نظرسنجی که به تازگی صورت گرفته حاکی از آن است که تنها یک چهارم از دانشجویانی که قربانی آزار جنسی واقع شده اند جرات گزارش دادن به پلیس را پیدا کرده‎اند. تحقیقات از شیوع گسترده خشونت جنسی و تعرض در دانشگاهای انگلیس خبر می‌دهد.
اسکای نیوز می‌نویسد: دفتر آمار ملی انگلیس در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که ۲۰ درصد از تمامی قربانیان سوء استفاده جنسی به پلیس مراجع کرده‎اند. پاسخ دهندگان به این نظرسنجی گفته‎اند که ۳۰ از تجاوزها در محوطه دانشگاه صورت گرفته و بیش از ۵۳ درصد از قربانیان طعمه هم کلاسی خود شده‎اند.
جدیدترین برآوردها از وضعیت خشونت و آزارهای جنسی در انگلیس نتایج ناامیدکننده‌ای را در بر دارد و حاکی از آن است که سالانه ۷۰ هزار نفر در این کشور هدف آزار و سوءاستفاده جنسی قرار می‌گیرند.
تحقیقات صورت گرفته حاکی از آن است که سالانه ۱۲ هزار مرد در این کشور مورد تجاوز جنسی و ۷۲ هزار مرد نیز هدف آزار و سوء استفاده جنسی قرار می‌گیرند.
گزارش‌های منتشر شده در این زمینه حاکی از آن است که جرایم جنسی در انگلیس در طول یک دهه گذشته به بیش از ۳ برابر افزایش یافته است.
پس از حدود یک سال کار و جلسات متعدد در این زمینه، دولت انگلیس قوانین جدیدی را با هدف تشویق دانشجویان و دانش‌آموزان به گزارش آزارهای جنسی تصویب کرده است، اما هواداران قربانیان خشونت‌های جنسی نسبت به این قوانین مناقشه‌برانگیز ابراز تردید کرده و اینگونه استدلال می‌کنند که این تغییرات ممکن است موجب دلسردی بیشتر دانش‌آموزان و دانشجویان قربانی از گزارش کردن این جرایم شوند. در پی رسوایی جنسی «هاروی واینستین»، کارگردان سرشناس هالیوود و به راه افتادن کارزار به نظر می‌رسد که تمایل دانشجویان برای گزارش دادن آزارهای جنسی در محوطه داشگاه افزایش یافته است. منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل انگلیس تجاوز جنسی دانشجو دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه در دویست و یازدهمین روز تجاوز اشغالگران به این باریکه آمار جدید قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی در این منطقه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار در نوار غزه شد که ۳۲ شهید و ۴۱ زخمی بر جای گذاشت.

به نقل از الجزیره، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: تعداد قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ زخمی رسید.

خبرنگار الجزیره گزارش داد دو کودک در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به محله الصبره در جنوب شهر غزه شهید شدند.

این درحالی است که رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند تعدادی سرباز زخمی صهیونیست با استفاده از پنج بالگرد از غزه به بیمارستان‌های مختلف منتقل شدند.

رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر جنگ ویرانگری را علیه مردم غزه به راه انداخت و با وجود درخواست‌های بین‌المللی برای آتش‌بس همچنان به این جنگ ادامه داده و به عملیات نظامی در شهر رفح تهدید می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • تحریم ۸ شخص و ۵ نهاد انگلیسی حامی رژیم صهیونیستی
  • ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی از سوی ایران تحریم شدند
  • ایران ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی را تحریم کرد