Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۳۳ درصدی پرونده‌های قصور پزشکی در این استان خبرداد وگفت: ۳۰ پرونده در واحد کمیسیون اداره کل پزشکی قانونی استان در حوزه قصور پزشکی مورد بررسی قرار گرفته است.  امینی مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه وبویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در تشریح عملکرد ۱۱ ماهه سال ۹۷ پزشکی قانونی استان در رابطه با قصور پزشکی گفت: ۳۰ پرونده در واحد کمیسیون اداره کل پزشکی قانونی استان در حوزه قصور پزشکی مورد بررسی قرار گرفته است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد کاهش ورودی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: از این تعداد ۱۷ پرونده منجر به صدور نظریه محکومیت و ۱۳ پرونده تبرئه شده که بیشترین پرونده‌ها مربوط به رشته تخصصی زنان و زایمان است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آماری از تصادفات رانندگی عنوان کرد: ۱۶۳ مورد فوت ناشی از تصادفات رانندگی اعلام شده است که در مقایسه بامدت مشابه سال قبل ۳.۵ درصد کاهش یافته است.
به گفته امینی، مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ۴۶۸۶ مورد بوده که به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه شده و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶.۸ درصد کاهش داشته است.
وی در تشریح عملکرد این مرکز در ۱۱ ماهه سال ۹۷، فوتی ناشی از غرق شدگی را ۱۳ مورد اعلام کرد و گفت: این آمار در مقایسه بامدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
وی در ادامه اضافه کرد: در رابطه با پرونده‌های سقط درمانی ۱۴۱ پروند در سال ۹۷ مورد بررسی قرار گرفته است که از این تعداد ۱۰۰ مورد منجر به صدور مجوز سقط درمانی شده که این آمار ۲۶ درصد افزایش داشته است.
به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد، ۳۵۴ مصدوم ناشی از حوادث کار در ۱۱ ماهه سال گذشته در آمار اعلام شده که دراین مدت ۱۶.۷ درصد کاهش یافته است.

امینی در ادامه عنوان کرد: همچنین در ۱۱ ماهه سال گذشته، کارشناسان پزشکی قانونی استان در قسمت معاینات سرپایی ۲۲۳۷۸، ۵۲۵ در حوزه اجساد، ۲۴۵۵ در حوزه آزمایشگاه و ۲۸۳ در حوزه کمیسیون بررسی و اعلام نظر نموده اند.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیسیون پزشکی مصدوم ناشی از حوادث کار حوادث کار قصور پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد ویس‌کرمی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با هفته کار و کارگر گفت: تعاونی‌های زنان تعاونی‌های هستند که حداقل ۷۰ درصد اعضا آن‌ها را زنان تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: تعداد ۷ هزار و ۱۰ تعاونی زنان با عضویت بیش از ۶۶ نفر بالغ بر ۹۲ هزار فرصت شغلی در کشور فعال هستند.

وی تصریح کرد: ۴۵ درصد از تعاونی‌های زنان در گرایش‌های فرش دستباف، صنعت و صنایع دستی، ۱۸ درصد در گرایش کشاورزی، ۲۳ درصد در رشته خدمات و ۱۴ درصد در سایر گرایش‌ها فعالیت دارند.

وی گفت: تعاونی‌های زنان بیشتر در حوزه صنایع دستی، فرش دستباف، صنایع غذایی، صنایع بسته‌بندی و کشاورزی فعالیت دارند.

ویس کرمی تأکید کرد: در حوزه‌های گردشگری نیز ظرفیت‌های کسب و کار و اشتغال خوبی برای بانوان در بخش تعاونی کشور وجود دارد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۲۲۳ شرکت تعاونی زنان با ۱۲ هزار و ۱۹۶ عضو و ۱۸ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی تشکیل شده است که از رشد بیش از ۲۲ درصدی نسبت به مدت دوره مشابه قبل برخوردار است.

وی با تاکید بر تقویت تعاونی های زنان در سال جاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه سایر دستگاه‌ها نیز همکاری مطلوبی با تعاونی ها دارند و حمایت از تعاونی‌ها منجر به ایجاد اشتغال پایدار و امنیت شغلی خواهد شد.

کد خبر 6092499

دیگر خبرها

  • افزایش فرزندآوری در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال | روند صعودی زایمان فرزند چهارم و پنجم
  • وضعیت فرزندآوری در کشور/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌
  • رشد فرزندآوری در مادران جوان/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند