Web Analytics Made Easy - Statcounter

والنسیا می تواند در ادامه امید زیادی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشد و رئال مادرید نشان داد در خلق موقعیت و گلزنی مشکل دارد. آنها فقط در زمینه مالکیت توپ موفق بودند. 

طرفداری - از چارچوب رقابت های لالیگا اسپانیا، از ساعت 00:00 والنسیا در استادیوم مستایا میزبان رئال مادرید بود.

جزئیات بازی

ترکیب ابتدایی و آمار بازی

آمار اختصاصی طرفداری و جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش بازی

پس از یک شروع نه چندان خوب، از دقیقه 10 به بعد رئال مادرید بیشتر زمان بازی، مالک توپ و میدان بود و با پاس های متوالی سعی در حفظ توپ داشت. والنسیا بازی محکم و گاهی خشن را به نمایش می گذاشت و آنها همچنین در ضد حمله خطرناک به نظر می رسیدند. در دقیقه 20، والنسیا صاحب یک موقعیت خوب شد اما مهاجمان این تیم بی دقت عمل کردند. در سوی مقابل، در دقیقه 22 شوت تونی کروس از پشت محوطه جریمه توسط نتو مهار شد. در دقیقه 35، والنسیا موفق شد به گل برتری برسد. با پاس کارلوس سولر، گوئدس در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دقیق، توپ را به گوشه پایین دروازه فرستاد. یک دقیقه بعد والنسیا می توانست به گل دوم برسد اما ضربه گامیرو با پاس خوب سولر راهی به چارچوب نداشت. در دقیقه 38 نیز با دفع ناقص واران، کوندوگبیا صاحب موقعیت شوتزنی شد و ضربه او از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت. فشار والنسیا در این دقایق زیاد بود و در دقیقه 40 نیز شوت رودیگو از پشت محوطه جریمه خطرناک بود اما تبدیل به گل نشد. بازی در نیمه اول با نتیجه 1-0 به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز رئال مادرید با مالکیت بیشتر قصد داشت نتیجه را جبران کند اما والنسیا بسیار با انگیزه و محکم بازی می کرد و در ضدحملات واقعا خطرناک بود. اولین شانس مهم نیمه دوم نیز در دقیقه 54 برای میزبان بود. سولر در یک موقعیت بسیار خوب نتوانست به موقع تصمیمش را بگیرد و در نهایت ضربه او توسط ناواس مهار شد. یک دقیقه بعد، روی ضربه کرنر، ضربه سر کوندوگبیا خطرناک بود اما راهی به چارچوب نداشت. بیل و ایسکو در دقیقه 64 به جای کروس و آسنسیو وارد میدان شدند. رئال مادرید همچنان تا 15 دقیقه پایانی در خلق موقعیت ناتوان بود اما مالکیت توپ را در اختیار داشت. در دقیقه 83، رئال مادرید گل دوم را هم دریافت کرد تا دیگر شانس کمی برای جبران داشته باشد. روی ارسال ضربه کرنر، گارای موفق شد با یک ضربه سر دروازه را باز کند. در دقیقه دوم وقت های تلف شده، ماریانو می توانست یکی از گل ها را جبران کند اما ضربه سر وارد دروازه نشد. داور برای خطا به روی راموس اعلام پنالتی کرد اما قبل از آن، آفساید او اتفاق افتاده بود. بازی در نهایت با نتیجه 2-0 به سود والنسیا به پایان رسید.

شرح گل ها

دقیقه 35، گونسالو گوئدس برای والنسیا: با پاس کارلوس سولر، گوئدس در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دقیق، توپ را به گوشه پایین دروازه فرستاد.

دقیقه 83، گارای برای والنسیا: روی ارسال ضربه کرنر، گارای موفق شد با یک ضربه سر دروازه را باز کند.

ویدئوی خلاصه بازی

تکمیل می شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، لیورپول بعد از دو شکست غیرمنتظره برابر پالاس و اورتون که شانس این تیم برای قهرمانی لیگ را بسیار کاهش داد، امروز به زمین وستهم رفته بود. به فاصله چهار بازی تا پایان فصل، قرمز‌ها دیگر حق اشتباه نداشتند و باید میدان را دست پر ترک می‌کردند. فاصله با آرسنال صدرنشین سه امتیاز بود و سیتی نیز با یک بازی کمتر، دو امتیاز بیشتر از قرمز‌ها داشت.

در ده دقیقه ابتدایی کار متعادل دنبال شد و لیورپول اندکی برتری محسوسی داشت. در دقیقه ۱۰ لوئیز دیاز در یک صحنه درخواست پنالتی داشت، ولی داور بی توجه عبور کرد.

یک دقیقه بعد اولین خطر جدی بازی را لیورپول خلق کرد. روی ارسال رابرتسون برای خاکپو او روی توپ اثر گذاشت تا در تیر دوم برای الیوت فرصت خوبی فراهم شود، ولی ضربه او با دخالت مدافعان راهی به دروازه پیدا نکرد.

یک دقیقه بعد بوون روی یک ضربه کرنر پاسخ لیورپول را داد، ولی میزبان هم نتوانست در این صحنه به گل برسد. بوون در دقیقه ۱۴ شانس خود را با شوتزنی امتحان کرد، ولی ضربه او را آلیسون بلوکه کرد.

اما در دقیقه ۲۷ صحنه بحث برانگیزی درون محوطه جریمه وستهم شاهد بودیم. برخورد توپ به دست بازیکن وستهم به وضوح پنالتی بود، ولی بعد از بررسی VAR تصمیم کمک داور مبنی بر آفساید دیاز تایید شد.

بازی در دست لیورپول بود و این تیم کنترل ۷۵ درصدی بر میدان داشت. در دقیقه ۴۰ شوت دیاز به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد و سه دقیقه بعد وستهم به گل رسید.

روی ارسال کرنر کودوس، جرد بوون با یک ضربه سر توانست دروازه لیورپول را باز کرده و وستهم را پیروز روانه رختکن کند.

تنها سه دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که لیورپول بازی را برابر کرد.

دیاز از سمت چپ حرکت کرد و خودش را به محوطه جریمه رساند. پاس او به اندی رابرتسون و ضربه پای چپ او گل تساوی را برای میهمان به همراه داشت.

لیورپول برای زدن گل دوم فشار خود را بیشتر کرد و میزبان نیز در فکر ضدحمله بود.

بعد از چند موقعیت نصف و نیمه، لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل رسید. روی ارسال کرنر، توپ روی تیر دوم به خاکپو رسید و ضربه او بعد از برخورد به توماس سوچک وارد دروازه شد تا لیورپول با یک گل به خودی پیش بیفتد.

لیورپول بازهم هجومی کار می‌کرد و دو بار با ضربات دیاز و مک الیستر تا آستانه زدن گل پیش رفت، ولی هر بار آرئولا مانع شد.

بازی در دست لیورپول بود، ولی وستهم به گل رسید. در دقیقه ۷۷ روی ارسال از راست بوون این مایکل آنتونیو بود که با ضربه سر دروازه لیورپول را برای بار دوم باز کرد و حساب کار مساوی شد.

لیورپول در دقیقه ۸۸ این شانس را داشت تا به گل سوم برد، ولی شوت الیوت از بیورن محوطه جریمه به تیر افقی خورد و به اوت رفت.

در ۵ دقیقه وقت اضافه بازی تلاش‌های لیورپول به جایی نرسید و در نهایت این بازی ۲-۲ مساوی شد. توقف بدموقع دیگر که عملا قرمز‌ها را از قهرمانی دورتر کرد.

دیگر خبرها

  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر