Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@23:59:53 GMT

347 هزار و 847 نفر ساعت مهارت آموزی در خمین ارایه شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۹۸۹۲

347 هزار و 847 نفر ساعت مهارت آموزی در خمین ارایه شد

«مجید نصیری» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت 228 هزار و 626 نفر ساعت مهارت آموزی در بخش برادران و 119 هزار و 221 نفر ساعت در بخش بانوان انجام شده است.
وی اظهار داشت: 2 هزار و 73 نفر دوره مهارت آموزی پارسال در این شهرستان ارایه شده است.
رئیس مرکز فنی و حرفه ای خمین گفت: 6 کارگاه آموزشی فنی و حرفه ای در 30 رشته، در حوزه برق صنعتی، اتو مکانیک، تراشکاری جوشکاری، عمران و معماری و 20 آموزشگاه آزاد در خمین فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصیری با بیان اینکه، 36 نفر تحت پوشش طرح کارورزی در محیط کار قرار گرفتند افزود: تعهد تکلیفی این شهرستان 86 نفر بود که نیازمند همکاری اصناف و صنایع با فنی و حرفه ای است.
وی بیان کرد: 194 نفر دوره و 17هزار و 712 نفر ساعت مهارت آموزی در صنایع و بنگاه های اقتصادی و 101 نفر دوره با یکهزار و 706 نفر ساعت برای کاهش آسیب های اجتماعی ویژه معلولان و معتادان بهبود یافته ارایه شده است.
رئیس مرکز فنی و حرفه ای خمین افزود: 269 گواهی نامه ساختمان، 140 فقره تاییده جواز کسب و 104 گواهی قالیبافی پارسال در این شهرستان صادر شده است.
نصیری بیان کرد: نیمی از مهارت آموزان متقاضی کار خمین پس از گذران برنامه های آموزشی فنی و حرفه ای جذب بازار کار می شوند.
وی افزود: تناسب نداشتن آموزش‌ها با نیاز بازار کار یکی از عوامل بیکاری است و برای حل این معضل در خمین تلاش شده که دوره های استاندارد و مهارت آموزی هدفمند ارایه شود.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی با 105 هزار نفر جمعیت در فاصله 61 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آسیب های اجتماعی برق برنامه های آموزشی فنی و حرفه ای معلولان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد