Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: به دولت و مسئولان تأکید می‌کنم در جهت جبران خسارات وارده به زمین‌های کشاورزی و منازل مردمی و ارائه تسهیلات کافی به آنان دقت و همت داشته باشند. ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در پیامی خواستار ادامه کمک‌رسانی به سیل‌زدگان و تلاش بیشتر مسئولان برای جبران خسارت‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام این شرح است:

بسمه تعالی

قال الله تعالی "ان الله مع الذین اتقوا و الذین هم محسنون"

با توجه به وقوع سیل ویرانگر در برخی استان‌های شمالی و غربی و جنوبی مخصوصاً استان‌های لرستان و خوزستان همچنین استان گلستان لازم است مردم خوب و شریف ایران هم دوش مسئولان محترم و گروه‌های جهادی به کمک سیل‌زدگان بشتابند و در این راه از هیچ کمکی دریغ نکنند.

185 روستای چهارمحال و بختیاری دچار خسارت شد; اعزام ماشین‌آلات بنیاد مسکن به مناطق سیل‌زدهخدمات رسانی گروه جهادی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مناطق سیل زده به روایت تصویرلرستان| برق تمام روستاهای سیل‌زده کوهدشت وصل شد

وقوع این گونه بلایای طبیعی گر چه می‌تواند هشداری برای مؤمنین جهت توجه به پروردگار باشد، لکن در کنار آن آزمایش ملت برای همدلی و دلسوزی نسبت به هموطنان هم است که تاکنون ملت در این آزمایش موفق بوده است، لکن لازم است همچنان کمک‌های مردمی به مردم سیل‌زده اعم از کمک جسمی و مالی و روحی ادامه داشته باشد و مسئولان نیز در این موضوع نباید هیچ گونه کوتاهی داشته باشند و تا جبران خسارات در کنار مردم شریف مصیبت دیده باشند.

اینجانب از تمام گروه‌های مردمی و مسئولان سپاه و ارتش و ادارات خدمت‌رسان و کسانی که در این راه متحمل زحمات فراوان شده‌اند تشکر می‌کنم و به دولت محترم و مسئولان عزیز تأکید می‌کنم در جهت جبران خسارات وارده به زمین‌های کشاورزی و منازل مردمی و ارائه تسهیلات کافی به آنان دقت و همت داشته باشند.

والسلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در حالی که مردم این معضل را با پوست و گوشت خود احساس می‌کنند، مسئولان، مدعی اختصاص ارز به دارو و برطرف شدن مشکلات هستند که به گفته مدیرعامل انجمن تالاسمی این قبیل اظهارات فقط حکم پاشیدن نمک به زخم بیماران دارد.

متأسفانه واقعیتی که مسئولان از آن طفره رفته و سعی در لاپوشانی کردن آن دارند اینست که زخم عفونی تحریم هر روز عمیق‌تر شده و گستره‌های بیشتری از جامعه را زمینگیر می‌کند. متأسفانه نبود ارز، عدم تخصیص به موقع ارز به صنایع دارویی، کمبود شدید نقدینگی در زنجیره تأمین دارو باعث شده مردم نگران افزایش هزینه‌های زندگی و تهدید جدی سلامتشان باشند و تا دیر نشده، نمایندگان مجلس باید در جهت استیفای حقوق مردم، مطالبات عمومی را از مسئولان مجدانه پیگیری کنند.

این روزمامه همچنین نوشت: در این هفته فعالیت «دولت جوابیه» همچنان در زمینه پاسخگویی به رسانه‌ها، که منعکس‌کننده نظرات افکار عمومی هستند، به راه بود و این بار رسانه‌های دولتی و تعدادی از افراد همسو، هجمه سنگینی را به مرکز پژوهش‌های مجلس اصولگرا وارد کردند که نشان می‌دهد عناصری در قوه مجریه تاب پذیرش هیچ انتقاد و حتی بیان آماری از سوی نمایندگان همسو را ندارند، غافل از آنکه عدم قبول واقعیات و نپذیرفتن حقایق، بی‌تردید نتایج تلخی را در پی خواهد داشت که کمترین آن، گشودن در‌ها به سوی انواع بحران‌هاست.

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی