Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:03:28 GMT

امانت داری یک سرایدار در باغملک

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۰۴۵۴

امانت داری یک سرایدار در باغملک

 مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: محمد عیسی زاده سرایدار و خدمتگزار دبیرستان فضیلت باغملک در یک اقدام انسان دوستانه پس از پیداکردن طلا‌های مسافر در گوشه کلاس، به ستاد اسکان میهمانان نوروزی مراجعه کرد و پس از دریافت مشخصات و شماره تماس مسافر با او تماس گرفت و طلا‌ها و کارت‌های اعتباری او را بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

نیک مقام افزود: بنا بر گفته‌های احمد دیده ور مسافر نوروزی که یک شب را در دبیرستان فضیلت اقامت داشت، طلا‌ها و کارت‌های هدیه پیداشده ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیون تومان داشتند که با نیک اندیشی عیسی زاده به او باز گردانده شد. 

احمد دیده ور، مسافر خوزستانی مقیم شهرستان کارون ضمن تقدیر از این کار محمد عیسی زاده گفت: ما یک شب را در باغملک ساکن شدیم و فردای آن روز را هم به همراه خانواده در باغ‌های روستای رباط گذراندیم و فکر می‌کردیم که طلا‌های خانمم هنگام گردش و یا در محل دیگری گم شده است که این مسئله تا حدودی از شادی سفرمان کاسته بود.

وی بیان داشت: اما در راه بازگشت، از ستاد اسکان فرهنگیان باغملک با من تماس گرفتند و با دادن نشانی‌ها متوجه شدیم که طلا‌ها در محل اقامتمان پیدا شده که موجب شادمانی بسیار زیاد خانمم شد. 

گفتنی است محمد عیسی زاده سرایدار درست کار دبیرستان فضیلت در طول سال تحصیلی نیز، زیور آلات و پول‌های دانش آموزان دختر دبیرستان را که در محیط آموزشگاه یافته بود به دفتر آموزشگاه تحویل می‌داد. 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اسکان نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد

علی فروتن با اشاره به صحبت‌های مجید قناد در برنامه برمودا گفت: هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم، آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد، کاش به‌جای اینکه دلش بشکند کار و تولید محتوا می‌کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی فروتن یکی از عمو‌های فیتیله‌ای، با اشاره به صحبت‌های مجید قناد در برنامه «برمودا» درباره دلیل اختلافات برنامه فیتیله‌ها گفت:هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم، آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد.

وی افزود: آقای قناد در صحبت‌های خود گفتند که آدم حرف خانه‌اش را بیرون نمی‌برد، اما متاسفانه تمام حرف‌هایش را زد. من خیلی دوست داشتم که شفاف‌تر صحبت می‌کردند و‌لی کاش این برنامه‌ای که ایشان را دعوت کرده بود به جای اینکه یک نفر را دعوت کند تا جماعتی را محاکمه کند عملا می‌توانست نظر همه را بپرسد که چرا این اتفاق افتاد.

فروتن ادامه داد: بنده صحبت‌های آقای قناد را اصلا قبول ندارم و با تمام احترامی که برایشان قائل هستم، اما متاسفانه آن امانت داری و واقعیت قضیه را نگفتند.

ولی بیان کرد: ای کاش آقای قناد هم به جای اینکه در برنامه‌ای دیگر دلش بشکند شروع به کار کردن و تولید محتوا می‌کرد همینطور بجای اینکه ساعت شش صبح در خیابان‌ها فریاد بزند بهتر بود که با کسی که مشکل داشت صحبت می‌کرد.

دیگر خبرها

  • ویدیو/ گل چیپ عیسی به آلومینیوم
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • فضیلت‌گرایی اخلاق توحیدی برترین مرتبه اخلاق است
  • نهج‌البلاغه| راهکار اصلاح رابطه با خدا
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • چاقوکشی در مدرسه‌ای در منطقه ولز در انگلیس
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد