Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سیدمحمد غراوی سرپرست استانداری گلستان گفت: درخواست پمپ‌های قدرتمند از شورای عالی مدیریت بحران کشور داشته‌ایم تا بتوانیم آب موجود در منازل و معابر را تخلیه کنیم.
وی گفت: لایروبی که از طریق سازمان بنادر و دریانوردی به گمیشان آورده شده در ورودی گرگانرود به سمت دریا مستقر شده و در حال لایروبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست استانداری گلستان گفت: یک لایروب ارتش نیز از خرمشهر به گلستان آورده شده و در کانال رهبری مستقر شده که توانایی لاروبی تا حجم ۲۵۰ هزار مترمکعب را دارد.
غراوی افزود: یک دستگاه «باریج» هم به استان آورده شده و در کانال «صفایشان» در شمال گمیشان فعال خواهد شد تا آب را با سرعت بیشتری از شهر به سمت دریا هدایت کند.
وی ادامه داد: تلاش مجموعه نیرو‌های مسلح، سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و سازمان بنادر و دریانوردی قابل تقدیر است.
سرپرست استانداری گلستان گفت: برای عبور آب در ۱۰۰ نقطه از معابر استان بریدگی‌هایی ایجاد شد که در حال اتصال آن‌ها هستیم.
غراوی اضافه کرد: نیروی‌های سپاه به خوبی کار اتصال جاده بندرترکمن به گمیشان را انجام دادند.
وی گفت: ارتش با قدرت تمام در حال اجرای محور شمال آق‌قلا به اینچه‌برون است.
سرپرست استانداری گلستان گفت: نهاد‌های زیر مجموعه مقام معظم رهبری از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همکاری‌های قابل تقدیری داشته‌اند.   منبع:فارس
انتهای پیام/م    ۱۰۰ نقطه از معابر بریده شده برای هدایت سیل اتصال داده می شود    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال خط انتقال مخزن و ایستگاه پمپاژ مجتمع ارسی خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  یداله سلطانی گفت: با توجه به عمر بالای لوله‌ها و فرسودگی لوله‌های خطوط انتقال مجتمع ۳ روستایی ارسی شامل روستا‌های ارسی، چشمه و آغبلاغ ولدیان که دچار ترکیدگی‌های زیاد بود و همچنین گرفتگی لوله‌ها بر اثر رسوب بود، اصلاح آن در دستور کار قرار گرفت.

 وی افزود: اجرای خط انتقال و مخزن ۲۰۰ متر مکعبی توسط امور عشایر انجام و پس از تحویل پروژه اتصال مخزن به خطوط انتقال از طریق ایستگاه‌های پمپاز توسط شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در ۷ نقطه به انجام رسید.

سلطانی با بیان اینکه مخزن قدیمی روستای آغبلاغ ولدیان در کد ارتفاعی مناسبی احداث نشده بود و بالادست روستا همواره با مشکل قطعی آب و افت فشار آب روبرو بود، اظهار کرد: با بهره برداری از این مخزن  مشکل آب در این روستا رفع و با اصلاح سایز و عمق لوگذاری و احداث شیر‌های هوا و تخلیه از قطعی آب شرب در روستا‌های مجتمع ارسی جلوگیری و همچنین وقوع اتفاقات پی در پی در خط انتقال نیز مرتفع شد.

دیگر خبرها

  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • اتصال خط انتقال مخزن و ایستگاه پمپاژ مجتمع ارسی خوی
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • نحوه اتصال مستقیم شلنگ به لوله آب (فیلم)
  • حمایت ۲۷.۵ میلیاردی ستاد اتصال‌پذیری از ۲۵ طرح فناورانه
  • عبدالکبیر: اتصال منطقه‌ای بدون افغانستان ممکن نیست
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان