Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:44:21 GMT

تراکتور در اندیشه ششمین برد مقابل نفت آبادان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۰۹۲۶

تراکتور در اندیشه ششمین برد مقابل نفت آبادان

تراکتورسازی در بازی فردا مقابل نفت آبادان به دنبال کسب ششمین برد خود در تاریخ بازی های دو تیم خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، تیم های تراکتورسازی و نفت آبادان در حالی عصر فردا در تبریز به مصاف یکدیگر می روند که پیش از این 11 بار رودرروی هم صف آرایی کردند. در تاریخ بازی های لیگ برتری تراکتورسازی و صنعت نفت آمار بردها به سود سرخپوشان تبریزی سنگینی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازی های رودرروی تراکتور و نفت آبادان 5 برد سهم قرمزها و فقط یک برد سهم زردپوشان جنوبی بوده است. از سوی دیگر 5 بازی دو تیم نیز به تساوی انجامیده است. در این 11 مسابقه تراکتورسازی 11 بار دروازه نفت را باز کرده و آبادانی ها 14 بار موفق به گلزنی شده اند.


این دو تیم در شرایطی فردا بیست و چهارمین دیدار خود در لیگ برتر را انجام می دهند که این بازی برای شاگردان جورج لیکنز اهمیت بسیار بالایی دارد. آنها تلاش خواهند کرد تا یک برد دیگر کسب کنند و در مسیر قهرمانی 3 امتیاز دیگر به اندوخته شان بیفزایند. اتفاقی که شانس آنها را برای رسیدن به اولین جام تاریخ در لیگ افزایش می دهد.

تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!

کدام شکست‌ناپذیرتر است؛ بایرلورکوزن یا رودری؟

طرفداری | آمار شکست‌ناپذیری رودری با پیراهن منچسترسیتی به 70 بازی رسید.

به گزارش اسکواکا، منچسترسیتی در بازی مقابل ناتینگهام فارست با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید تا رودری، هافبک توانمند سیتی، با ثبت رکورد 70 بازی متوالی بدون شکست، نام خودش را در تاریخ لیگ برتر انگلیس جاودانه کند. این آمار شگفت‌انگیز، او را به تنها بازیکن در تاریخ لیگ برتر تبدیل می‌کند که به چنین دستاورد بزرگی دست یافته است.

رودری که در سال 2019 از اتلتیکو مادرید به جمع سیتیزن‌ها ملحق شد، به سرعت به یکی از ارکان اصلی تیم تبدیل شد و نقشی کلیدی در موفقیت‌های اخیر این باشگاه ایفا کرده است. ثبات و عملکرد بدون نقص او در خط دفاعی، ستون اصلی قدرت منچسترسیتی به شمار می‌رود. در واقع از آخرین شکست رودری بیش از 400 روز می‌گذرد و او آخرین بار با پیراهن منچسترسیتی در فوریه 2023 مقابل تاتنهام باخت را تجربه کرد.

70 بازی متوالی بدون شکست با پیراهن منچسترسیتی

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟