Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- زيزو معتقد است تيمش خوب بازي کرده اما در زدن گل دچار مشکل شده است.
به گزارش آريا، زين الدين زيدان در ديدار والنسيا و رئال مادريد اولين شکستش را پس از بازگشت به مادريد متحمل شد. آنها در مستايا 2-1 شکست خوردند. زيزو پس از بازي در کنفرانس خبري گفت:
شکست بيش از هر چيزي ديگري آزاردهنده است. بازي متعادل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اشتباهي مرتکب نشديم. شانس ها را از دست داديم. با وجود آنکه خوب بازي کرديم اما نتوانستيم گلزني کنيم. بهتر از بازي با هوئسکا بوديم. تيم ما در زمين مي جنگد و امشب نيز تا آخرين لحظه جنگيديم. گل بنزما در آخرين دقيقه به ثمر رسيد. هر شکستي دشوار است اما بازيکنان خوب کار کردند.  
ما مالکيت داشتيم اما گلزني نکرديم. مخصوصا در نيمه اول، خيلي خوب بازي را آغاز کرديم و مالک توپ بوديم اما نتوانستيم گل اول بازي را به ثمر برسانيم. از نيمه اول با وجود بازي خوب، هيچ چيز به دست نياورديم. مشکل همين بود. با اين حال، من نمي توانم بازيکنان را مقصر بدانم. ما مقابل يک تيم خوب بازي کرديم. شکست خورديم و شکست هميشه دردناک است. فصل براي ما پيچيده بوده است. شکست خورديم و بايد آن را بپذيريم. هشت بازي ديگر داريم و بايد تلاش کنيم بهترين عملکرد را در روز شنبه داشته باشيم.
از بازي والنسيا غافلگير شديد؟
نه بازي آنها مرا غافلگير نکرد. آنها خوب بازي مي کنند و براي کسب سهميه ليگ قهرمانان مي جنگند و امروز انگيزه بالايي داشتند.
اودريوزولا را چطور مي بينيد؟
او مانند خيلي از بازيکنان ما، خيلي خوب کار مي کند. آلوارو در زمين مي جنگد و تمام تلاشش را مي کند. از او راضي ام.
گفتيد شکست دردناک است. آيا اين شکست به منزله امتحان براي بعضي از بازيکنان بود؟
نه به معني امتحان و آزمايش نيست. اين بازيکنان در رئال مادريد هستند. ما لحظات دشواري را سپري مي کنيم. بايد ياد بگيريم در لحظات سخت هم زندگي کنيم. اين چيزي را تغيير نمي دهد. ما امروز مقابل يک تيم بسيار خوب بازي کرديم که بازيکنان با کيفيتي دارد و خوب فوتبال بازي مي کند.  
نتيجه عادلانه بود؟
من هميشه معتقدم نتيجه عادلانه است. آن را مي پذيرم. بازي نزديکي بود. آنها دو گل روي ضربات شروع مجدد زدند. گل اول هم از دقيقا در جريان بازي نبود. به هر حال والنسيا پيروز شد.  
شرايط مارسلو در بازسازي فرمش چطور است؟
مارسلو، مارسلو است. من هميشه روي او حساب مي کنم. بازي اش را دوست دارم. او بازيکن مهمي براي ماست. در بازي بعد، رگيلون بازي خواهد کرد. من شرايط مارسلو را خوب مي بينم. سخت تلاش و تمرين مي کند. اين فصل تنها براي مارسلو دشوار نبوده بلکه براي همه همينطور بوده است. بايد لحظات دشوار را بپذيريد زيرا اين بخشي از دوران ورزشي يک بازيکن است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زيدان رئال مادريد والنسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران