Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:52:58 GMT

13794 فقره بلیت ناوگان مسافری در زنجان به فروش رفت

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۱۲۶۴

13794 فقره بلیت ناوگان مسافری در زنجان به فروش رفت

زنجان – ایرنا – رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: از 12 اسفند سال گذشته تا پایان 14 فروردین در استان زنجان 13 هزار و 794 فقره بلیت مسافری حمل و نقل عمومی توسط شهروندان پیش خرید شد.

حمید سلمانیان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بازه زمانی نیز 61 هزار و 700نفر مسافر از استان زنجان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به دیگر استانها سفر کرده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 6 درصدی با کم شدن 24 نفر مسافر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این تعداد مسافر در قالب هشت هزار و 52 سفر جابجا شده اند و نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد کاهش (یکهزار و 181 دستگاه) را نشان می دهد.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در 14 فروردین چهار هزار و 319 نفر مسافر در قالب 443 سفر از این استان جابجا شده اند.
سلمانیان خاطرنشان کرد: پیش فروش بلیت های نوروزی از 12 اسفند به صورت اینترنتی در سایت های www.payaneh.ir ، www.safar724.com www.mrbilit.com و سایت‌های استانی اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر و حضوری نیز در دفتر شرکت های حمل و نقل مسافر در پایانه مسافری زنجان آغاز شد و این روند تا شنبه 17 فروردین ادامه دارد.
به گفته وی، مسافران در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد یا مشاهده هرگونه تخلفی از سوی شرکت های مسافربری و رانندگان موارد با سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیر استان زنجان 3000990091 مورد را جهت بررسی اطلاع دهند.
سلمانیان افزود: علاوه بر این سامانه ها و شماره مسافران می توانند نظارت و موارد تخلف مشاهده شده خود را از طریق صندوق های نظر سنجی مستقر در پایانه های مسافربری اعلام و یا برای مکاتبه حضوری به اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، استان زنجان با 40 شرکت فعال حمل و نقل مسافر دارای 157 دستگاه اتوبوس مسافربری است که از این تعداد 55 دستگاه وی آی پی است.
علاوه بر این 400 دستگاه سواری بین جاده ای در استان نیز برای جابجایی مسافران فعال است.
نوروز سال گذشته در استان زنجان 73 هزار و 322 نفر در قالب 9 هزار و 567 سفر و در سال 97 نیز 68 هزار و 567 مسافر از طریق ناوگان حمل ونقل جاده ای این استان در قالب 10 هزار و 50 سفر به مناطق مختلف کشور جابجا شده بودند.
9505/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راهداري و حمل و نقل جاده اي جابجايي مسافر مسافران زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «امشب به صرف بورش و خون» نوشته مهدی یزدانی‌خرم و کارگردانی صابر ابر از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ در بلک‌باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه رفته است.

با پایان بلیت اجرا‌های ماه اردیبهشت «امشب به صرف بورش و خون»، پیش‌فروش بلیت ۲۰ اجرای این نمایش در ماه خرداد، از طریق سایت تیوال آغاز شد.

دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند در «یکشنبه‌های دانشجویی» با تخفیف به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

صابر ابر این مونولوگ را که بر اساس رمان «نازنین» فئودور داستایوفسکی و ترجمه یلدا بیدختی شکل گرفته است، در کنار فاطمه نقوی به صحنه می‌برد.

دیگر عوامل نمایش «امشب به صرف بورش و خون» عبارتند از: مجری طرح: امیرسپهر تقی‌لو، طراح صحنه: صابر ابر، طراح لباس: ندا نصر، طراح گرافیک: فرهاد فزونی، طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی، محمدرضا رحمتی، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح صدا: عرشیا باقری، مشاور رسانه‌‎ای: فریبرز دارایی، تبلیغات: استودیو این/جا، تبلیغات مجازی: آریان امیرخان (قیلم نیوز)، دستیار کارگردان: جواد باقری، گروه کارگردانی: الهام میرشفیعی، نیما سکوت، دستیار تهیه و تولید: محمدامین ساکی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک