Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@09:57:33 GMT

در پی ریزش ساختمان ۳ طبقه در یافت‌آباد یک نفر جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۱۵۸۰

در پی ریزش ساختمان ۳ طبقه در یافت‌آباد یک نفر جان باخت

خبرگزاری فارس: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از ریزش یک ساختمان سه طبقه در محله یافت‌آ‌باد خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

جلال ملکی  اظهار داشت: در ساعت ۵۳ دقیقه بامداد امروز حادثه ریزش یک ساختمان در محله یافت‌آباد خیابان مدائن به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد یک ساختمان سه طبقه که تبدیل به پاساژ و یا انباری شده بود و بعضی از مغازه‌ها نیز محل اسکان راننده‌ها بود تخریب شده و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که عده‌ای نیز زیر آوار محبوس شدند.

ملکی بیان داشت: بیش از رسیدن آتش‌نشانان یک نفر از زیر آوار خارج شده بودو اعلام کرد که یک نفر دیگر در زیر آوار گرفتار است آتش‌نشانان با توجه به وضعیت ناایمن ساختمان بلافاصله وارد عمل شدند و بعد از تلاش و جستجوی بسیار فرد ۵۵ ساله‌ای را از زیر آوار خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که مشخص شد جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: پس از ایمن‌سازی‌های لازم در ساعت ۲:۱۹ بامداد عملیات این حادثه به پایان رسید و علت آن نیز در دست بررسی است.

منبع: فردا

کلیدواژه: ساختمان سه طبقه ریزش ساختمان یافت آباد کشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیمای استان اردبیل،ساعتی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مهدی فرضی براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.



دیگر خبرها

  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد