Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات انجام شده جهت امدادرسانی و تامین امنیت در مناطق سیل‌زده، گفت: در این راستا نیروی انتظامی در آمادگی کامل قرار دارد و هیچ مشکل امنیتی در مناطق سیل‌زده وجود ندارد. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش سایت پلیس ، سردار حسین اشتری با اشاره به بازدید خود از مناطق سیل‌زده پلدختر، معمولان و روستاهای اطراف آن، گفت: متاسفانه آسیب‌های زیادی بویژه از نظر مالی به مردم این مناطق وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از هموطنان نیز متاسفانه بر اثر این سیل جان خود را از دست دادند که به خانواده‌های آنها تسلیت می‌گوییم.
وی با بیان اینکه امدادرسانی‌ها به مناطق سیل‌زده از همان ساعت‌های اولیه صورت گرفته است، افزود: همکاران ما در نیروی انتظامی نیز از همان لحظات اولیه برای خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حاضر شدند.
اشتری ادامه داد: در حال حاضر نیز امدادرسانی‌ها همچنان در حال انجام است و وضعیت امنیتی هم در شرایط مناسبی است که البته باید تقویت شود. به همین منظور روز گذشته بیش از هزار نفر نیرو از یگان‌های ویژه در استان‌های مختلف به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند.
اشتری تاکید کرد: نیروی انتظامی در آمادگی کامل قرار دارد و هیچ مشکل امنیتی در مناطق سیل‌زده وجود ندارد. اگر موردی هم بود، مردم به نیروها منعکس کنند تا اقدام لازم انجام شود.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: همکاری خوبی با دستگاه‌های امدادرسان برقرار است و امیدواریم طی چند روز آینده با همراهی مردم و همکاری دستگاه‌های مختلف بتوانیم بخش عمده‌ای از مشکلات را حل کنیم.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نیروی انتظامی مناطق سیل زده امنیت غرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: از ظرفیت شرکت‌های تعاونی برای حل مشکل مسکن کارگران استان استفاده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی صبح امروز در نشست با نمایندگان تشکل‌های کارگری و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: برای ساخت مسکن در سیستان و بلوچستان محدودیتی برای تأمین زمین وجود ندارد و تشکل‌های کارگران با استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها می‌توانند مشکل مسکن جامعه هدف خود را حل کنند.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری‌ها نباید به کارگران خود بدهکار باشند افزود: بر اساس گزارش‌ها میزان معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان از شش به سه ماه کاهش پیدا کرده است و باید تلاش کرد این میزان هم به صفر برسد.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه به اجرای طرح‌های زیربنایی و توسعه ای در استان اشاره کرد و گفت: توانمند‌سازی‌ نیروی انسانی از ضروریات سیستان و بلوچستان است، چراکه کار با تجهیزات جدید و فنی، نیروی کار ماهر می‌خواهد.

کرمی بیان کرد: کار و تلاش عبادت است و افراد در جایگاه‌های مختلف نباید از کار کردن خسته شوند.

وی افزود: رشته‌های درسی آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا افراد پس از فراغت از تحصیل بتوانند صدها شغل ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری