Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان از وقوع ۴۹۲ فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز در جاده های استان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ حسین حسین زاده اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی در ۲۵ اسفندماه تا به امروز در مجموع ۴۹۲ فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت ۱۸ فقره تصادف فوتی با ۲۶ نفر جان باخته در صحنه، ۲۶۱ تصادف جرحی با ۳۶۸ نفر مجروح و ۲۱۳ مورد تصادف خسارتی داشتیم که تعداد جان باختگان در تصادفات جاده‌ای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد کاهش داشته است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۴۰ درصد تصادفات جاده ای اصفهان واژگونی بودند اظهار داشت: براساس آمارها و اطلاعات به دست آمده ۵۳ درصد علل وقوع تصادفات ناشی از نداشتن توجه به جلو و ۲۸ درصد نیز مربوط به خستگی و خواب آلودگی بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان پرتصادف ترین محورها در طرح نوروزی امسال را محور" شهرضا به سیمرم" ، " نائین به اردکان" و " دامنه به الیگودرز" عنوان کرد.

سرهنگ حسین زاده به برخورد قاطع و بدون اغماض ماموران پلیس راه با رانندگان حادثه ساز در طرح نوروزی امسال اشاره کرد و گفت: در این مدت تعداد ۱۶ هزار و ۸۷۳ دستگاه خودرو به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه ساز اعمال قانون شدند.

وی افزود: همچنین ۸۹۴ دستگاه خودرو به دلیل ارتکاب دو تخلف همزمان توقیف و به پارکینگ منتقل شده و از ادامه تردد آنان در سطح جاده های کشور جلوگیری شد.

این مقام انتظامی گفت: بیشترین تخلفات ثبت شده توسط ماموران پلیس راه استان اصفهان "سرعت" و "سبقت" غیر مجاز بوده است که این دو تخلف از جمله تخلفات حادثه ساز به شمار می آیند و می توانند موجب بروز حوادث ناگوار شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: ماموران پلیس راه اجازه نخواهند داد عده بسیار کمی از رانندگان متخلف و قانون گریز با هنجار شکنی های خود امنیت جاده ها و سلامت خود و دیگر رانندگان را به خطر بیندازند و قطعاً از رانندگی این افراد جلوگیری می‌شود.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه اکنون وضعیت ترافیک جاده های استان روان بوده و هیچ گونه مشکل خاصی گزارش نشده است اظهار داشت: به مسافرانی که در حال بازگشت به مقصد های خود هستند توصیه می کنم با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از هر گونه عجله و شتاب رانندگی کنند تا سفری ایمن و بدون مشکل داشته باشند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تصادفات رانندگی توقیف خودرو سرهنگ حسين زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان

ایسنا/بوشهر  فرمانده انتظامی دشتستان از توقیف ۴ دستگاه خودرو شوتی حامل بار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان روز پنج شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی بخش کلمه در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا،حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار به یک کاروان خودروهای شوتی برخورد کرده و تعداد ۴ دستگاه خودرو را با شگردهای خاص پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی در ادامه افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها تعداد یک دستگاه یخچال دوقلو،تعداد۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی با مارکهای مختلف ، ۵۰۰ بسته انواع نوشیدنی های خارجی و ۵۰۰بسته انواع کاپوچینو که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده کشف کردند.

سرهنگ کارآگاه محمودیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله های کشف شده را ۶میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند،خاطر نشان کرد: در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل که در حال رسیدگی می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد