Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:55:20 GMT

16 واحد متخلف عرضه مواد غذایی در بندرعباس تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۲۰۹۹

16 واحد متخلف عرضه مواد غذایی در بندرعباس تعطیل شد

بندرعباس- ایرنا- رییس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: از ابتدای طرح بسیج سلامت نوروزی (20 اسفندماه پارسال) تاکنون 16 واحد متخلف عرضه مواد غذایی در این شهرستان تعطیل شد.

دکتر یحیی میرزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این واحدها به دلیل عرضه اقلام تاریخ مصرف گذشته و رعایت نکردن موازین بهداشتی از سوی بازرسان بهداشت تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح مذکور تاکنون حدود سه هزار مورد بازرسی نیز از واحدهای عرضه مواد غذایی در شهرستان بندرعباس صورت گرفته است.
میرزاده با بیان اینکه در این مدت 765 کیلوگرم مواد غذایی فاسد نیز معدوم شده، گفت: در این مدت پروند 329 مورد از اماکن عمومی، رستوران ها، هتل ها و اغذیه فروشی ها به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی و با وجود اخطارهای متعدد، به مراجع قضایی ارسال شده است.
رییس مرکز بهداشت بندرعباس تصریح کرد: بهداشت و سلامت افراد جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و بازرسان مرکز بهداشت بندرعباس با متخلفان برابر قانون با جدیت برخورد می کنند.
میرزاده اظهار داشت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف‌ های بهداشتی در واحد‌های صنفی با شماره 190 تماس بگیرند و موارد را جهت پیگیری از سوی بازرسان اعلام کنند.
طرح بسیج سلامت نوروزی که از 20 اسفندماه پارسال در بندرعباس شروع شده تا 20 فروردین ماه امسال ادامه دارد.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي واحد متخلف بهداشت هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ سردار "حمید هداوند" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله ای و ۵ تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۰۹۶۳۰۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان وظیفه شناس در حوزه قاچاق کالا است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899802

دیگر خبرها

  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد