Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@00:22:48 GMT

بازگشایی راه‌های اصلی لرستان تا فردا

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۲۲۱۸

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه همه راه‌های شریانی لرستان تا روز آینده بازگشایی می‌شوند، گفت: راه‌های روستایی و فرعی طی یک هفته آینده با ایجاد راه موقت بازگشایی می شوند.

به گزارش مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عبدالهاشم حسن نیا در خصوص اقدامات انجام شده برای بازگشایی راه‌ها در لرستان و مشخصاً برای شهر معمولان گفت: در حال حاضر مسیر فرعی از سمت آزادراه خرم آباد-پل زال به شهر پلدختر ایجاد شده است و شهر معمولان تا عصر پنجشنبه از طریق راه ارتباطی دیگری بازگشایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تلاش هستیم تا راه ارتباطی به معمولان را از طریق زمینی ایجاد کنیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به تشکیل جلسه اولیه ای برای بررسی بحران و مشکلات استان لرستان به رئیس مجلس در فرودگاه خرم آباد، اعلام کرد: در خصوص بازگشایی راه‌های روستایی و تسریع در آن دستورات لازم توسط رئیس مجلس داده شده تا این مسیرها به زودی بازگشایی شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تلاش می‌کنیم تا کلیه راه‌های شریانی استان را طی روز آینده برقرار کنیم. راه‌های روستایی و راه‌های فرعی ظرف یک هفته آینده با ایجاد یک راه موقت بازگشایی خواهند شد.

وی با اعلام اینکه مجموعه وزارت راه و شهرسازی با پتانسیل بخش خصوصی از ۲۲۰ دستگاه ماشین آلات برای امدادرسانی به سیل زدگان لرستان و بازگشایی مسیرها در حال خدمات رسانی است برآورد اولیه خسارت به استان را ۲۵۰ میلیارد تومان تخمین زد.

حسن نیا تصریح کرد: همکاران ما در استان و سایر استان‌ها در حال تلاش هستند تا بتوانیم مشکلات این استان و به ویژه شهر معمولان را برطرف کنیم.

وی افزود: تخریب پل‌های بزرگ بسیار زیاد است. به دنبال آن هستیم تا با ایجاد پل‌های موقت راه‌های ارتباطی معمولان و شهرها و روستاهای بحرانی را برقرار کنیم. در حال حاضر ۲۰۰ دستگاه لوله، باکس، قطعات بازسازی و پل‌های موقت را آورده ایم تا مشکلات را در اسرع وقت حل کنیم.

حسن نیا از تخلیه تجهیزات موردنیاز برای ایجاد پل‌های موقت توسط ۱۰ دستگاه تریلی در امروز خبر داد و گفت: تمام سعی و کوشش ما این است تا با مساعدت و همکاری شرکت‌های ذی مدخل همچون شرکت ساخت بتوانیم مشکلات این منطقه را به حداقل برسانیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لرستان راه های اصلی بازگشایی جاده راه های روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال صالح زاده با اعلام این خبر بیان کرد: محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن ۱۶ دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش عوامل امدادی و عملیاتی از جمله راهداری، پلیس راه، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دکل‌های دچار حادثه جمع‌آوری و محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد: هم اکنون تردد در محور بندر امام به آبادان برقرار شده و تردد در حال انجام است.

صالح زاده بیان کرد: همچنین برق منطقه که به علت افتادن دکل‌ها قطع شده بود، برقرار شده و نیروهای عملیاتی در حال تعمیر دکل‌های دچار حادثه دیده هستند.

کد خبر 6096632

دیگر خبرها

  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • توضیحات شهردار منطقه درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • هشدار؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور از فردا تا دوشنبه!
  • برق شهر معمولان وصل شد
  • بهار در اشترانکوه لرستان+فیلم
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • رسالت معلمی دفاع از حق است