Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور در گفتگوی تلویزیونی اظهار کرد: نیمی از هموطنان از سفر‌های نوروزی برگشته اند.

وی با بیان اینکه روز گذشته جاده چالوس و هراز بازگشایی شد و این اقدام باعث بازگشت بسیاری از هموطنان به سمت استان‌های تهران و البرز شد، گفت: هموطنان می‌توانند از این مسیر به صورت یک طرفه «شمال به جنوب» تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:اعزام ۴ هزار مأمور یگان ویژه ناجا به مناطق سیل زده 

سرهنگ جهانی ادامه داد: سایر محور‌های اصلی نیز باز است و بار ترافیکی در مسیر‌ها قابل کنترل می‌باشد.

وی با بیان اینکه جاده چالوس تنها برای تردد خودرو‌های سواری آماده است، افزود: به علت سیلاب‌های موجود بخشی از مسیر ترمیم شده است.

کل کشورگفت: با توجه به ترمیم برخی از جاده‌ها شهروندان باید سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد از تصادفات نوروز به علت تخطی از سرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده و صحبت کردن با تلفن همراه بود.

سرهنگ جهانی با بیان اینکه رانندگان توجه کنند که در حین رانندگی انحراف به چپ نداشته باشند، تصریح کرد: راننده در هنگام رانندگی نباید هیچ کاری غیر از رانندگی انجام دهد.

وی افزود: از دیروز در تمامی رسانه‌ها اطلاع رسانی شده است که جاده هراز و چالوس یک طرفه است و افراد محلی باید نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه  ۴۳ درصد تصادفات رانندگی به واژگونی برمی گردد، گفت: سرعت غیر مجاز عامل واژگونی‌های خودروها است.

وی با بیان اینکه در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها تردد عابرین پیاده بیشتر است، ادامه داد: با توجه به اینکه ۲۷ درصد تصادفات برای عابرین پیاده است، این افراد باید برای تردد از زیر گذر‌ها و پل‌ها استفاده کنند.

سرهنگ جهانی ادامه داد: استفاده از کمربند ایمنی برای همه سرنشینان الزامی است چرا که شدید‌ترین آسیب‌ها در حین تصادف برای سرنشینان عقب خودرو است.

انتهای پیام/

جاده هراز و چالوس یک طرفه است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت

سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر، رئیس پلیس فتای گیلان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه و رصد فضای مجازی، صفحه‌ای با ۲۶ هزار دنبال کننده در اینستاگرام شناسایی شد که اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی و سرو مشروب می‌کرد.

او افزود: بعد از اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم ۳۰ ساله پرونده در شهرستان رشت مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.

به گفته رئیس پلیس فتای گیلان، طی بررسی‌های صورت گرفته این فرد با هدف کسب در آمد اقدام به بارگزاری و تبلیغات تصاویر نامتعارف در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بود.

سرهنگ نقی‌مهر هشدار داد: افرادی که بخواهند با ترفند‌های مختلف و با انتشار محتوا‌های نامتعارف باعث رواج بی بند و باری و فساد در فضای مجازی و جامعه شوند پلیس فتا با همکاری دستگاه قضایی با آنها برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت.

او همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مجرمانه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری و یا به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • فوت یک نفر بر اثر واژگونی پژو در قم 
  • گره اندر گره
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد