Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان نیشابور گفت: هیچ دانشگاهی در بستر رودخانه قرار نگرفته و خطر خاصی دانشگاه‌های ما را تهدید نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، در بارندگی‌های خسارت‌بار اخیر دانشگاه نیشابور و تاسیسات برق منطقه نیز آسیب دیدند، سعید شیبانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره موقعیت دانشگاه نیشابور و این که آیا ساختمان دانشگاه در محل خطر و یا بستر رودخانه قرار گرفته یا خیر، عنوان کرد: پردیس دانشگاهی ما شامل دانشگاه پیام نور، علوم پزشکی نیشابور، فنی مهندسی و علوم انسانی است، این مجموعه دانشگاهی در مناطقی بنا شده که در نزدیکی رودخانه فاروب رومان است اما با بستر آن فاصله دارند و خطرآفرین نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: قسمتی از دانشگاه پردیس که در مسیر این رودخانه قرار دارد، در روزهای اول بارندگی‌های اخیر مقداری خسارت دید که از بیشتر شدن خسارات جلوگیری به عمل آمد.

شیبانی افزود: بعد از اتمام بارندگی‌ها سعی بر ایمن سازی دانشگاه می‌شود و باید دامنه پل دانشگاه پردیس افزایش یابد تا حرکت آب رودخانه باعث آسیب به دانشگاه نشود.

فرماندار شهرستان نیشابور عنوان کرد: فاروب رومان یکی از رودخانه‌های اصلی شهرستان است که از شمال شهر به سمت جنوب شهر در حال حرکت است؛ رودخانه باید مهار شود زیرا نمی‌توان جایگاه دانشگاه‌هایی که در نزدیکی رودخانه ساخته شده را تغییر داد.

وی تاکید کرد: نماینده مجلس به طور جدی پیگیر حساسیت رودخانه فاروب رومان است. برای ترمیم رودخانه فاروب رومان تامین اعتبار خواهد شد؛ تا کنون این رودخانه مشکل خاصی برای شهر ایجاد نکرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پردیس نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر از کشف جسد غرق شده جوان ۲۸ ساله اهل شهرستان پلدختر در رودخانه سیمره بخش ماژین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، کرم حسنی اظهار کرد: پس از اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ۲۸ ساله، اهل شهرستان پلدختر است که در داخل رودخانه دچار حادثه و غرق شده است.

حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر داده شد، گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کنند و والدین نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 748839

دیگر خبرها

  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام