Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مجاهدت های بسیجیان و پاسداران سپاه سیمرغ به همراه امداد و کمک های به موقع گروههای جهادی شهرستان، استان و حتی سپاه استانهای معین در حادثه سیل آخرین روز های سال 97 گرچه خاطرات تلخ و ناگواری برای مازندران و شهرهای و مناطق درگیر با سیل، طغیان و رانش بجا گذاشت اما امتحانی بزرگ برای مردم و مومنینی بود که طی بالغ بر 17 روز از عید خود گذشتند تا اهالی مناطق درگیر احساس تنهایی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعت، ایثارگری و مجاهدت سربازان مومن بسیج در کنار مردم آسیب دیده برگ زرینی از درس حاکمیت ارزشهای دفاع از کرامت انسانی را پس از گذشت سه دهه از دفاع مقدس برای سالها ماندگار کرد، تا نسل های پس از آن بار دیگر راهیان نور نوروزی را در سرزمین همبستگی ها، مجاهدت ها، ایثار و وفا داری ، نه در جنوب، غرب و شمالغرب که در همین شمال بپیمایند.

این ایثار و خود گذشتگی و در صحنه مانی بسیجیان، پاسداران و آحاد ملت برای حفظ ارزشهای انسانی با مصداق شعر بنی آدم اعضای یکدیگرند... به گونه ای رقم خورد که حتی مردم مناطق درگیر با سیل و بحران علی رغم نیاز به امداد و کمک ، برای نجات و یاری هموطنان در مناطق گرفتار تر احساس تکلیف داشته و از مازندران به گلستان (آق قلاو ...) شتافتند تا عزیزانشان اعم از برادران و خواهران اهل تسنن و تشییع تنها نباشند.

به همین منظور و پاس تلاش، مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی 17 شبانه روزی بسیجیان و جهادگران الی الله مازندران فرمانده سپاه سیمرغ پیامی خطاب به آنان صادر کرد.

در بخشی از پیام قدردانی فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ(سرهنگ دوم پاسدار محمد برمر) به گروه های جهادی، آمده است:

سلام؛

بهار طبیعت مبارک، خداقوت، عیار انسانها در امتحانات الهی و بحرانها مشخص میشود، از زحمات خالصانه گروه های جهادی بسیج و حرکتهای خودجوش مردمی سیمرغ در عملیات امداد رسانی تشکر و قدردانی داریم.

انشاءا..شما و همرزمان جهادی تان نزد خدا ماءجور و در راه اندیشه های امامین عزیز انقلاب اسلامی ، برای خدمت به محرومین و رنج دیدگان حوادث ، همچون همیشه ثابت قدم بمانید.

خاطره خوش مجاهدت ، ایثار ، اخلاص و گمنامی شما هرگز از یادها نمی رود، انشاءا..بزودی در آیین تجلیل و الگوسازی حرکتهای خودجوش جهادی در خدمت یکایک شما عزیزان خواهیم بود.

                                                                                                         اجرکم عندا..

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینیان بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان بسیج کارگران مطالبات جدی کارگران محسوب می‌شود.

وی گفت: مجموعه سپاه کربلا خود را در کنار کارگران می‌بیند، اظهار کرد: کشورهای غربی کارگران به عنوان یک وسیله و ابزار می‌بینند اما در نظام مقدس اسلامی کارگران در راس قرار دارند پیامبر گرامی اسلام بر دستان زحمتکش کارگران بوسه زده است.

حسینیان با اشاره به اهمیت و جایگاه کارگران در کشور ادامه داد: در سال‌هایی که با شعار اقتصادی مزین شده است نقش کارگران در تحقق آن پررنگ است زیر کارگران چرخ تولید را به چرخش در می‌آورند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم با کمک دستگاه‌های مختلف مسائل و مشکلات فراروی کارگران را به حداقل برسانیم.

کد خبر 6093344

دیگر خبرها

  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر