Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:04:10 GMT

تخریب ۱۵۰ واحد مسکونی روستایی در ابهر

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۲۶۱۵

فرماندار ابهر، از تخریب ۱۵۰ واحد مسکونی روستایی در این شهرستان خبر داد.

علی حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهم خسارت‌های وارده در شهرستان ابهر بر اثر بارش‌های اخیر، عنوان کرد: بر اثر بارش‌های اخیر، راه دو روستای ابهر مسدود شده است.

وی با اشاره به مسدودی موقت مسیر چشین و مسیر روستای داوودگر بر اثر ریزش کوه، ادامه داد: این راه در حال بازگشایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به تخریب خانه‌های روستایی بر اثر میزان بالای بارش‌ها، تصریح کرد: در حدود ۱۵۰ واحد مسکونی روستایی بر اثر بارش باران در این شهرستان تخریب شده است.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به اینکه دبی آب رودخانه ابهررود 20 مترمکعب بر ثانیه است، ادامه داد: میزان بارندگی در سه روز اخیر در حدود ۷۰ میلی‌متر بوده است.

توزیع 2000 کیسه شن در نقاط حادثه‌خیز ابهر

دبیر ستاد بحران شهرداری ابهر، از توزیع 2000 کیسه شن در نقاط حادثه‌خیز ابهر خبر داد.

جواد شاه‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: پیرو اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در شهر ابهر، همه امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی به همراه ۲۵۰ نفر از نیروهای اجرایی و ستادی شهرداری به صورت آماده‌باش کامل هستند.

وی عنوان کرد: برای مقابله با سیل، اقدامات پیشگیرانه خصوصا لای‌روبی و پاک‌سازی همه انهار، مسیل‌ها و ترمیم کانال‌ها در نواحی پنج گانه به صورت جهادی انجام گرفته و تدابیر لازم برای استفاده از امکانات و تجهیزات بخش خصوصی در صورت نیاز اتخاذ شده است.

شاه‌محمدی ادامه داد: به منظور جلوگیری از نفوذ آب به منازل و مغازه شهروندان بیش از 8000 کیسه شن آماده و 2000 کیسه شن نیز در نقاط حادثه‌خیز توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود از توقف در حریم رودخانه، روی پل‌ها و دهانه کانال‌ها خودداری کرده و نکات ایمنی را رعایت کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تخلف عرضه خارج ازشبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در شهرستان بیرجند خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی سرگلزایی، اظهار داشت: برابر گزارشات واصله مبنی بر تعطیلی بودن واحد صنفی نانوایی یارانه‌ای، موضوع طی گشت مشترک بازرسین اداره کل صمت و جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به تراکنش کارتخوان نانینو  این واحد صنفی به صورت غیرمجاز، تخلف عرضه خارج از شبکه به تعداد 66 کیسه آرد و ارزش بیش از  400 میلیون ریال برای نامبرده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: هم استانی‌ها در صورت داشتن هر گونه شکایت یا گزارش مراتب را به سامانه 124 اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت گزارش مردمی، بازرسان پس از بررسی موضوع گزارش، نتیجه را به فرد گزارش دهنده منعکس خواهد کرد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب