Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@21:33:54 GMT

راه آهن شمال بازگشایی شد / مسیر جنوب همچنان مسدود است

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۲۸۲۲

راه آهن شمال بازگشایی شد / مسیر جنوب همچنان مسدود است

رویداد۲۴  پیش از این راه آهن محور شمال به دلیل بارش شدید در بلاک زیراب – پل سفید بر اثر طغیان کم سابقه رودخانه تالار سواد کوه موجب متوقف شدن مسیر قطار‌ها دراین محور شده بود؛ راه آهن محور جنوب نیز به دلیل مشکل به وجود آمده ناشی از رانش و ریزش کوه به دلیل طغیان رودخانه سزار و آشفتگی بخشی از خط راه آهن در این قسمت مسدود اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سکری، مدیر روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با ایسنا، با اعلام این که راه آهن محور شمال از صبح امروز بازگشایی شده است و قطار‌ها می‌توانند در این مسیر حرکت کنند، اظهار کرد: راه آهن محور جنوب همچنان مسدود است و به محض بهبود شرایط جوی و ایمن شدن مسیر، حرکت قطار‌ها در این محور انجام و اعلام می‌شود.

راه آهن محور جنوب در حال حاضر به دلیل آب شستگی زیر سازی خط راه آهن در بلاک آهو دشت به بامدیل بر اثر سیل کم سابقه مسدود شده است و کادر فنی راه آهن در محل مورد نظر برای بهسازی و بازگشایی مسیر حضور دارند.

در همین رابطه تمامی مسافرانی که سفر آن‌ها به این دلیل لغو شده است می‌توانند با مراجعه به مراکز مجاز فروش بلیط نسبت به استرداد صد درصد بهای بلیط خود اقدام کنند.

همچنین مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حرکت قطار‌ها و آخرین وضعیت مسیر‌های ریلی با سامانه صدای مسافر با شماره تلفن ۰۲۱-۵۱۴۹ تماس حاصل کنند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 راه آهن محور شمال بارش باران مسافر پل سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد

سید محسن هاشمی در گفت وگ و با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کندوان به دلیل تخلیه با ترافیکی مسدود و تردد از محورهای جایگزین برقرار است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به تصاویر دریافتی، تردد در محو چالوس محدوده میانک، مجلار و در محور هراز مسیر شمال جنوب محدوده‌های چلاو، بایجان شاهند شت ترافیک سنگین در جریان است.

وی گفت: از نظر شرایط جوی شاهد بارش باران در سوادکوه و محور کناره هستیم.

کد خبر 6096141

دیگر خبرها

  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد