Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس اداره مخابرات بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات از اعزام نیروهای کمکی مخابرات تهران به این بخش جهت بررسی قطعی ارتباط مخابراتی تلفن همراه و ثابت خبر داد.

مجید سردآشتیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارتباط مخابراتی مناطق زایگان به فشم، فشم به رودک، رودک به لواسان، امامه به راحت آباد و شمشک به میگون از عصر روز گذشته (چهارشنبه) دچار مشکل شده و در تلاش هستیم تا مشکل قطعی ارتباط مخابراتی تلفن همراه و ثابت در این مناطق را تا پایان امروز برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: سیلاب و ریزش کوه پس از بارندگی های شدید روز دوشنبه زمین های سست در برخی مناطق بخش رودبار قصران را فرو ریخت و منجر به قطعی ارتباط مخابراتی این منطقه شد.
سرد آشتیانی افزود: سیلاب به زیرساخت های این منطقه آسیب جدی وارد کرده و هم اکنون نیروهای امدادی شرکت گاز، برق و شهرداری در حال بازسازی و ترمیم زیرساخت های این حوزه هستند.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران، تگرگ و طغیان رودخانه جاجرود در روز دوشنبه هفته جاری در سطح شهرستان شمیرانات بویژه بخش رودبار قصران متشکل از شهرهای اوشان، فشم، میگون و شمشک منجر به سیلاب، آب گرفتگی، ریزش کوه و بهمن، انسداد جاده ها، رانش زمین و ... شد؛ این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت اما به زیرساخت های شهرستان آسیب جدی وارد کرده است.
شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستان متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر 600 هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/9897/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات قطعي مخابرات اعزام نيروهاي كمكي شميرانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود

مهدی عالمی، ناظر پروژه پل سفیدرود گفت: اجرای عملیات ساخت پل بزرگ سفیدرود با عرشه فلزی و پایه‌هایی با ۲ دهانه ۴۰ و ۵۰ متری به طول کلی ۹۰ متر، عرض ۵.۵ متر و عرض پیاده رو کناری ۵۰ سانتیمتر در بحرانی‌ترین قسمت رودخانه و در محدوده استملاکی سد سفیدرود منجیل با به کارگیری به روزترین اصول فنی و مهندسی در حال انجام است.

او هدف از ساخت این پل را تسهیل دسترسی، بهبود کیفیت تردد و روان سازی و حذف گره ترافیکی مسیر اعلام و تصریح کرد: محل قرارگیری این پل در محور اصلی منجیل _ سه راهی طارم شهرستان رودبار نقش چشمگیری در جابجایی مسافران، محصولات کشاورزی و فعالیت اقتصادی استان‌های شمالی و شمال غربی کشور دارد.

ناظر پروژه پل بزرگ سفیدرود افزود: در حال حاضر پل قدیمی بین ۲ شهر منجیل گیلان و طارم زنجان بر روی رودخانه سفیدرود استفاده می‌شود. 

به گفته عالمی، با توجه به اینکه مسیر عبوری از پل فلزی موجود ظرفیت تردد یک خودرو را دارد و نیز بخشی از مسیر راه فرعی طارم رودبار به منظور عملیات اجرایی بخش دوم آزادراه منجیل - رودبار مسدود شده است و محدودیت مراودات تجاری و کشاورزی دو سویه شهرستان طارم با شهرستان‌های استان گیلان، تکمیل این طرح در حداقل زمان ممکن با همت مسئولان استانی و شهرستانی بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

او همچنین گفت: با تکمیل و بهره برداری از این پل فلزی که این روز‌ها با پیشرفت ۹۲ درصدی و ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال در دست اجرا است، راه گیلان به استان‌های همجوار اعم از زنجان، قزوین، اردبیل و ... هموار می‌شود و طبق برنامه ریزی انجام شده در صورت تأمین اعتبار بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال انتظار می‌رود در نیمه نخست امسال به بهره برداری برسد.

پروژه ساخت پل بزرگ سفیدرود در شهریور سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرده بود. 

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • پیگیری مستقل شدن دو بخش لواسانات و رودبار قصران
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود