Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@09:21:01 GMT

جدیدترین خبرها از اکران محصول مشترک ترکیه و ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۳۶۹۹

 به گزارش پارس نیوز، این فیلم محصول مشترک ترکیه و ایران است که ۷۰ درصد داستان فیلم در استانبول فیلمبرداری شده است. بازیگران سینمای دو کشور از جمله پژمان بازغی، یوسف چیم، علی بوراک جیلان، هازال تورسان، افسانه پاکرو، آیشن اینجی، سمرا دینچر، فرناز محمودی، علیحان تورک دمیر، امید روحانی، آی تک جاوید، سارا احمدی، سوگل یکتا در این اثر ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهرداد غفارزاده کارگردان فیلم در پاسخ به خبرنگاران گفت: تجربه همکاری با سینمای ترکیه، تجربه بسیار خوبی برای من بود و امیدوارم که ادامه داشته باشد. حدوداً یک تا یک ماه و نیم دیگر این فیلم در ایران نیز اکران خواهد شد. بازتاب های بسیار خوبی در رسانه‌های اجتماعی دریافت کردیم.امیدوارم این فیلم مورد پسند واقع شود.

علی بوراک جیلان هنرمند ترک این فیلم ضمن ابراز خرسندی از ایفای نقش در این فیلم، گفت: بازی در این فیلم همکاری و تجربه بسیار با ارزشی برای من بود. با فرهنگ و آداب کشوری دیگر آشنا شدم.

چناره ملک زاده خواننده جمهوری آذربایجان که در این فیلم نقش «آدا» را بازی می‌کند، ضمن ابراز خرسندی از ایفای نقش در این فیلم تصریح کرد: ابتدا باید بگویم که بازی در یک فیلم در ترکیه آرزوی من بود و پیشنهاد این همکاری در روز تولدم به من داده شد و به این جهت برای من از اهمیت و ارزش زیادی برخوردار است. تجربه همکاری با کارگردان و بازیگران ایرانی و ترک برای من بسیار جذاب و ارزشمند بود.
یوسف چیم بازیگر ترک این فیلم نیز اظهار داشت: از ایفای نقش در این فیلم بسیارخوشحال و هیجان زده هستم، این اولین فیلم مشترک ترکیه و ایران پس از ۴۰ سال است. مهمترین ویژگی این فیلم نشان دادن احساس عمیق عشق بدون تماس و تنها با نگاه است. همچنین در این فیلم چند ترانه اجرا کردم که امیدوارم مورد پسند بینندگان قرار بگیرد.
فیلم «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» از روز نهم فروردین ماه در ۱۹۴ سالن سینمای کشور ترکیه اکران شده است.

«ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» به کارگردانی: مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی: امیرشهاب رضویان تولید شده است.
سایر عوامل فیلم عبارتند از: سرمایه گذاران: آلپ تکین، سارا احمدی، سارا بلبلیان، مجری طرح: مصطفی گونش، نویسندگان فیلمنامه: مهرداد غفارزاده، سرتاچ بایجان، اکبر روح، پلین کارامحمت اوغلو، مدیران فیلمبرداری: ژان پل سرسین، مسعود امینی تیرانی (آسا)،مدیر گروه برنامه ریزی و کارگردانی: کیوان جمالی، تدوین گر: شاهین یارمحمدی، آهنگساز: مرات اوگین، صدابردار: انگین الیبال، سید وحید رضویان، طراحی و ترکیب صدا: سید علیرضا علویان، طراح صحنه: یاشار اوزاک اوغلو، امیر بنایی، طراح لباس: ایلکه کارگین، طراح گریم: الیف ساتی، مدیر جلوه های بصری: امید خوش نظر، محصول مشترک
شرکت هوزام فیلمز (ترکیه)،شرکت فیلمسازی و پژوهشهای سینمایی هیلاج (ایران)

بازیگران: یوسف چیم، پژمان بازغی، علی بوراک جیلان، هازال تورسان، افسانه پاکرو، آیشن اینجی، سمرا دینجر، فرناز محمودی نوبر، امید روحانی، الیف ارول چناره ملک زاده، سارا احمدی، علیحان تورک دمیر، آیتک جاوید، سوگل یکتا، وحید صادقی.

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ترکیه ایران بازی ملک زاده عشق سرمایه ایران ترکیه پارس مشترک جدیدترین اکران خبرها پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روابط ایران با سایر کشورها بر اساس راهبرد برد-برد است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ «کنستانتینیو چیونگا» معاون رییس جمهور زیمبابوه عصر امروز در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا با معاون اول رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.  آقای مخبر در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد دو کشور برای تأمین و گسترش همکاری‌های فی مابین گفت: تعاملات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران با همه کشور‌ها به خصوص کشورهای دوست براساس راهبرد برد-برد است.

معاون اول رئیس جمهور تبادلات علمی و دانشجویی، توسعه حمل و نقل و حل مسائل مالی و بانکی برای تسهیل روابط بخش خصوصی دو کشور را از دیگر زمینه‌های همکاری‌های ایران و زیمباوه برشمرد و تأکید کرد: دو کشور باید با ارز‌های ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند و نیاز به ارز کشور سوم که دشمن مشترک دو ملت نیز هست، وجود ندارد و در این راستا باید برنامه مشترک و جامع ده ساله همکاری‌های دو کشور تهیه و پیگیری شود و همچنین تفاهم نامه‌ها و قرارداد‌های امضاء شده هر چه سریع‌تر به مرحله اجرا برسد. 

کنستانتینیو چیونگا معاون رییس جمهور زیمباوه نیز با اشاره به توسعه روابط دیپلماتیک دو کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: ایران و زیمباوه در یک مسیر حرکت می‌کنند و با وجود جدایی و فاصله جغرافیایی، اهداف مشترک بسیار زیادی در برابر نظام سلطه دارند.

وی همچنین با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و تسلیت شهادت سرداران سپاه در این حمله تأکید کرد: تحریم‌های گسترده کشور‌های غربی برای از بین بردن استقلال ایران و زیمباوه بوده است، اما دو کشور می‌توانند با تعمیق روابط خود تحریم‌های دشمنان دو ملت را خنثی کنند.

معاون رییس جمهور زیمباوه همچنین با تأکید بر اجرای ۱۲ تفاهم نامه امضاء شده بین ایران و زیمباوه در دولت سیزدهم تصریح کرد: پیشرفت‌های شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر بوده است و به دنبال تقویت زیرساخت‌های همکاری دو جانبه براساس راهبرد برد-برد و بهره گیری از ظرفیت‌های ایران در زمینه‌های معدنی، انرژی، سلامت، پزشکی، کشاورزی، آبیاری مدرن و امنیت غذایی هستیم.

دیگر خبرها

  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • ایران و زیمباوه با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند
  • روابط ایران با سایر کشورها بر اساس راهبرد برد-برد است
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه