Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید رضازاده معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال بارش‌های شدید برف و باران و سیلاب، ۲۱۱ گروه تخصصی حمایت‌های روانی اجتماعی به مناطق سیل زده کشور اعزام شد.

وی افزود: این گروه‌ها متشکل از ۶۳۳ روانشناس، روانپزشک و مشاور مددکار اجتماعی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضازاده ادامه داد: این افراد اقدام‌های عمومی و تخصصی و حمایت‌های روانی اجتماعی را برای کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی به حادثه دیدگان سیل ارائه کردند.

انتهای پیام/خ

ارائه حمایت‌های روانی اجتماعی در مناطق سیل زده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این گروه فوق تخصصی موسوم به ابن سینا تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام به ثبت نام بیماران شکاف لب، سوختگی‌های مزمن و آب مروارید می‌نماید.
گروه های جهادی خدمات رایگان درمانی جراحی به بیماران نیازمند، ناهنجاری مادرزادی، جراحی چشم، دندانپزشکی، ناهنجاری فک و صورت، جراحی پلاستیک و ترمیمی، خدمات تخصصی بی هوشی و پرستاری و مددکاری را به صورت رایگان ارایه می دهد.
زمان پذیرش و انجام جراحی برای بیماران از ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین و اعلام شده است. متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه www.marhambfi.ir مراجعه کنند.
   

دیگر خبرها

  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • باید ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در گمرکات و مناطق آزاد مستقر شود